Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Voorstellen

Schrijver R Elias
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 mei 2025 16:21 
Hallo forumleden,
Mijn naam is Ron Elias, kom oorspronkelijk uit Utrecht maar al 35 jaar woonachtig in Tilburg.
Ik heb sinds 1980 diverse CX`en gehad en groot liefhebber van deze fijne motor.
Na lange tijd ben ik weer op zoek naar een (betaalbare) CX. Hij moet technisch wel in orde zijn omdat ik door mijn slechte lichamelijke conditie niet meer in staat ben om zelf te sleutelen.
Waarom dan toch weer op een motor kruipen? Omdat ik dat nog steeds geweldig vind, en ook al is het dan soms maar een ritje van 25-50km, ik geniet daar erg van en hoop dit nog even te kunnen blijven doen.
Via dit forum hoop ik mijn kennis wat bij te spijkeren en misschien een leuke CX te vinden.
Hartelijke groet,
Ron

Schrijver Ron
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 mei 2025 18:18 
Welkom (naamgenoot) Ron.

Op dit leuke forum komt nog wel eens een leuke cx voorbij, maar op marktplaats maak je meer kans.
Welk type zoek je?
Mijn 650 is helaas (voor jou) net verkocht
2015 NC750X
"Per aspera ad astra"

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 27 mei 2025 18:33 
Welkom Ron, ik hoop dat je snel een goede CX vind. Vaak een kwestie van even geduld. Veel plezier hier op het forum!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 28 mei 2025 12:01 
Welkom Ron, ik hoop dat het je lukt om een CX te vinden. Op Marktplaats staan ze regelmatig te koop (Deze wat voor je? Klik), al dan niet verbouwd. Ik weet niet wat je precies zoekt. Een oer CX500, een custom, Turbo of een Eurosport?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven