Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   

Nieuw lid - even voorstellen

Schrijver Arnoud
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 mei 2025 12:02 
Goedemorgen allemaal,

Ik was al enige tijd geleden geregistreerd op dit forum, en nu wordt het wel tijd om me even voor te stellen, omdat ik vorige maand een CX650C - bobber heb gekocht.
Het betreft de oude motor van forumlid MarcoV, die destijds hier deze advertentie heeft geplaatst en mij ook gewezen heeft op dit forum:

https://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=17117

Omdat ik een absolute voorkeur heb voor Honda, met name V-motoren was mijn zoektocht redelijk beperkt. Daarnaast wilde ik een "niet standaard" fiets, en toen ik deze tegenkwam was ik er wel van gecharmeerd.

Hoewel ik me ervan bewust ben dat velen hier meer de voorkeur geven aan een een zo origineel mogelijk gehouden motor, hoop ik dat dit verder geen issue is.

Ik kijk uit naar veel plezierige kilometers.

Grt. Arnoud

Schrijver Ron
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 mei 2025 18:20 
Welkom Arnoud.
De meesten hier zijn idd 'puristen' waaronder ondergetekende. Maar een goede ombouw weten we ook wel te waarderen
2015 NC750X
"Per aspera ad astra"

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 28 mei 2025 11:10 
Dag Arnoud, welkom hier. Toen ik meer dan 20 jaar geleden met deze club begon, was er nog geen caféracer trend. Maar ook toen keken we belangstellend naar verbouwde CX'en. Ik ben van het origineel, maar geen purist. Uiteindelijk is de CX geen vreselijk zeldzame motor en kun je je creativiteit erop los laten. Waarbij het natuurlijk wel veilig moet zijn. Ik heb jouw motor op marktplaats zien staan en was onder indruk van wat er technisch aan is gedaan. Het uiterlijk is niet mijn smaak en ik wil een tent en een slaapzak achter op de motor mee kunnen nemen. Maar smaken verschillen niet voor niks en ik denk dat je hier wel de aandacht mee trekt. Ik wens je er veel plezier mee.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 28 mei 2025 12:04 
Welkom Arnoud. Het is je gelukt om een "niet standaard" fiets te vinden. De CX650Custom is vanzichzelf al vrij uniek, deze verbouwde nog specialer.
Veel rijplezier ermee.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Nieuw lid - even voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven