Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Wie gaat er naar Vechta?

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver coenox

Voorzitter 
#31 | Geplaatst: 16 juni 2025 16:17 
beinhart

Begrijpend lezen is ook een vak
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 18 juni 2025 14:44 
Gisteren nog even wat kleine dingetjes aan de Blauwe gedaan en dan kom je meteen iets anders tegen....
Hij liep stationair niet zo fijn, carburateurs synchroniseren hielp maar ten dele en wist even niet hoe verder.
Toch maar even de bougies gecontroleerd, die bleken nog wel goed genoeg maar bij het los trekken van
de bougiedop hoorde ik een tikje er binnenin. Dus opengedraaid en daar zat een mooie lange stift in maar
geen veertje.... staafje was ook enigzins ingebrand, er hadden dus vonken plaats gevonden op de verkeerde plek!!
Dus staafje korter, veertje er in en LOPEN ALS EEN ZONNETJE!!

Op naar Vechta met een fijn lopende CX!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#33 | Geplaatst: 18 juni 2025 23:30 
Even een practische vraag: waar vind ik kamp Holland als ik vrijdagmiddag/avond in Vechta aankom?
Winnaar Mooiste CX 2025 Honda CX Treffen 2025
Donateur 2025
CX500C Bobber '83 Moto Guzzi California 1100 '95

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#34 | Geplaatst: 19 juni 2025 08:46 | Aangepast door: Erik1 
Moorkamp 21 Vechta.
Ik weet niet of er nog een specifiek "kamp Holland" is, er zijn veel Nederlanders en op veel verschillende plekken op het Vechta terrein.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 19 juni 2025 11:18 
Ik sta altijd op het achterste veldje bij de slaapgelegenheid.
Voordeel: toilet 24 uur open en wastafel aanwezig. meestal staan hier ook "diverse" Hollanders.

Tot Vechta,
Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026

Schrijver Hansv

Bestuur 
#36 | Geplaatst: 20 juni 2025 09:19 
Motor bepakt ( maar wat heb ik vergeten ? )
Route bekend, dus: Vechta, ik kom eraan

Harmony,
Hans.
( veels te weinig opgeladen, heb ik echt alles...)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver borisz
Forum Lid 
#37 | Geplaatst: 22 juni 2025 13:08 | Aangepast door: borisz 
Na een warme ochtendrit ben ik weer thuis. Droog aangekomen op eennpaar niet noemenswaardige druppels na. 5 minuten na thuiskomst begon het te regenen. Misschien straks toch maar een staatslot kopen.........
Wie later remt is langer snel!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#38 | Geplaatst: 22 juni 2025 15:20 | Aangepast door: coenox 
Ook wij zijn weer heelhuids en droog thuis. Weer een topweekend gehad. Treffen is wat kleiner dan 20 jaar geleden, maar nog steeds supergezellig. En dank aan alle landgenoten die er weer bij waren. Leuk om te zien dat we er nog met een behoorlijke groep bij kunnen zijn.

I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#39 | Geplaatst: 22 juni 2025 17:08 
Ook Ruinen weer heelhuids bereikt, was al rond 11:30 thuis en kon gelijk aan de koffie!
Ik heb het prima naar mijn zin gehad, veel moois gezien en veel gelachen! Hopelijk krijgen ze het volgend jaar weer rond!
Bedankt voor de foto Coen!
Winnaar Mooiste CX 2025 Honda CX Treffen 2025
Donateur 2025
CX500C Bobber '83 Moto Guzzi California 1100 '95

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#40 | Geplaatst: 22 juni 2025 18:36 
En m'n rode CX en ik hebben ook weer gehaald, heel warm thuis. Onderweg wel een extra stop moeten maken om een vlieg uit de helm te bevrijden, als zo'n beestje rondloopt op de tamelijk kale schedel kriebelt dat heel hinderlijk
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker lichte V-twin, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2026 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#41 | Geplaatst: 22 juni 2025 19:04 
Ook al weer een tijdje thuis. Mooi weekend gehad! Leuk ritje op zaterdag met bezoek aan een groot automuseum. De moeite waard om naartoe te rijden mocht je volgend jaar een uitje zoeken. Op de terugweg kwam ik de fam Berends nog tegen, een flink stuk mee samen gereden. Het was erg warm (wat mij betreft) maar hoe dichter bij Amersfoort, hoe donkerder het werd. Net voor het door ging regenen was ik thuis.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#42 | Geplaatst: 23 juni 2025 13:32 | Aangepast door: sieds 
Prachtig weekend gehad, ondanks dat ik niet helemaal fit was en een hart wat steeds 100 toeren draait
De locatie blijft uniek, waar vind je zo'n mooi veld, echt bijzonder en als ik kan ben ik er nog jaren bij.
Zaterdag een mooie rit met wat haarspeltbochten in het Wiehengebirge naar Melle naar het automuseum.

Volgend jaar maar eens naar het uit de keizertijd gebouwde 110 jaar oude aquaduct.
Het is een van de weinige plekken in Europa waar twee grote waterwegen elkaar letterlijk kruisen.
Kunnen we gelijk boven op de berg een bezoekje brengen aan het Keizer Wilhelm 1 Denkmal en via het Wiehengebirge weer terug.
Ben ik weer even terug in het gebied waar ik in 1970 een jaar gewoond heb
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Bestuur 
#43 | Geplaatst: 26 juni 2025 16:48 
Na alle avonturen op de heenreis was de terugrit vanuit Vechta eigenlijk heel erg kalm en rustig. Maar die heenreis....
Wie er meer over wil weten kan terecht achter DEZE LINK, waar het wel en vooral het wee van die eerste dag uitvoerig wordt beschreven, evenals natuurlijk de andere dingen die in het Vechta weekend gebeurd zijn.

Harmony,
Hans
( die het toch leuk heeft gehad )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#44 | Geplaatst: 8 juli 2025 09:30 
beetje laat; maar ik ben ook weer goed thuisgekomen van vechta.
en mijn fiets ook
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Wie gaat er naar Vechta?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven