Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Radiateur gezocht

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 juni 2025 16:50 
Hoi Allemaal,

De titel zegt het al, ik zoek een radiateur voor een CX500c, hoeft niet helemaal mooi te zijn maar wel graag de lamellen onbeschadigd. Die van een CX500c heeft de vuldop wat meer naar het midden van radiateur omdat anders de aluminium zijkanten en bovenkant niet passen.

Ik hoor graag als iemand wat heeft liggen.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Ariekk
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 juni 2025 12:31 
Heb nog een radiator liggen desgewenst kan ik er een foto van maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 juni 2025 19:34 
Nou graag, mail maar even naar Erik@vanEngelenhoven.net

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 juni 2025 10:13 
Hallo Allemaal,

Helaas was de radiateur van Ariekk niet de juiste. Ik ben dus nog steeds op zoek naar een CX500C radiateur. Je kan de juiste radiateur kan je herkennen door afstand te meten tussen de zijkant en de vulpijp, die moet ongeveer 50mm zijn. Ik hoop dat er iemand is die er een heeft liggen waar hij/zij van af wil. Ik hoor graag.

Groet Erik.

Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: < 1 uur 
Ik ga ernaar zoeken. Heb ooit een ongeluk gehad met mijn Custom van 1980 en gebruik die al jaren als donor voor mijn "nieuwe", ook van 1980. Radiator moet op de vliering van mijn garage liggen maar daar wil ik van vandaag (zo'n 34 graden in Tilburg) liever niet gaan kijken. Bel mij gerust om mij eraan te herinneren.

Groet,

Peter van der Schee

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Radiateur gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven