Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

weer eens sleutelen aan flicka

Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: < 1 dag 
eindelij ktijd gehad om te kijken wat er nou mis was met flicka omdat ik geen stroom had .... nu denk ik niet dat ik alles gevonden heb maar ik zag dat de kabels van de achterremlicht schakelaar helemaal doorgebrand waren op paar plaatsen.... het begint op halve cm van de schakelaar dus gewoon eenvoudig de draden vervangen zit er niet in...

nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe maar of ze kosten boven de 30 euro of ik betaal net zoveel aan verzendkosten als aan het bestelde...

ben ik nou achterlijk maar iets voor 6 euro kopen en voor 7 euro verzendkosten moeten betalen????

nou het zal dat wel gaan worden maar eerst maar kijken of ik nog meer nodig heb.... want kan me niet voorstellen dat ik daardoor helemaal geen stroom heb als ik contact aan zet.... vrees dat ik heel de kabelboom moet gaan nakijken ..... en tja nu nog tijd hebben

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: < 1 dag 
Kan je niet bij de lokale automaterialen zaak een meter of 2 draad in de gewenste kleur kopen? Lijkt me sterk dat dat meer dan 6 euro kost en dan heb je ook geen verzendkosten.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: < 22 uur | Aangepast door: Hans 
Een remlicht schakelaar kun je gewoon demonteren en de (desnoods iets ingekorte) draden op het binnenste aansluiten. Bij Temu kosten deze schakelaars (voor het rempedaal) incl bedrading bijna niets overigens.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: < 13 uur 
marcel, draad heb ik genoeg..... meters liggen nieuwe wel te verstaan dus dat is het probleem niet

Hans demonteren was me nog niet gelukt van de schakelaar zelf... zal nog eens kijken of ik die uit elkaar kan halen (lijkt een geheel) ... en temu... tja moet je ook al voor minimaal 20 euro bestellen en dan maar wachten of en wanneer het binnen komt.......

Schrijver Hans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: < 11 uur 
Temu levert snel, binnen 3-5 werkdagen heb je het binnen.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: < 8 uur 
Ik zou ook willen weten waarom de kabel op meerdere plekken is doorgebrand. Dan maakt het ergens kortsluiting lijkt me.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 weer eens sleutelen aan flicka

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven