Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Terug van Collendoorn: plussen en minnen...

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: < 2 dagen 
Terug van een toch wel geweldig weekend. En nee, ik ben niet de gehele tijd aanwezig geweest.
Maar een klusje hier, een praatje daar is er zeker wel van gekomen. En waarover praat je dan? Ach, Telefoons, Politiek binnen en buitenlands, filosofie en zelfs, ja zelfs over motoren.

Maar wat ik miste in al de gesprekken was toch wel : Wat vinden we nou eigenlijk van het weekend. Duidelijk is wel dat het geen SJK is, maar dat was dan ook waarschijnlijk een unieke locatie. Maar wat vinden mijn mede forummers van Collendoorn?

Harmony,
Hans.
( Niet dat ik nieuwsgierig ben, maar ik wel wel graag (bijna) alles weten .... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: < 2 dagen 
Ik vond het weer geweldig, maar ik ben bevooroordeeld . Vooral erg leuk om nog wat oudgedienden te zien die ik niet had verwacht.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: < 2 dagen 
Ik was om half twee weer thuis en kan mededelen, dat ik de laatste vertrekkende was -om 10 over 12uur, er is niemand achtergebleven.
Ter geruststelling van ,ja, van wie ?
Heel gezellig weekend geweest, maar erg koud 'snachts, hoorde net, dat het ongeveer nul graden (boven/onder) Celsius was.
Met CXgroeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: < 2 dagen 
Het was voor mij een prima weekend! De nachten wel een tikkie koud inderdaad. Ik vind "Collendoorn" een prima locatie. (met een paar voor- en nadelen)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: < 2 dagen | Aangepast door: Michaelr 
Een nadeel dat ik weg moest,maar verder had ik het naar mijn zin, mis ook wel, het bar werken, hetvwqs toen wel ander soort conract, ik zou wel weer bar aan de bar willen staan....douches zijn schoon, toiletten zijn prima en schoon....en wij zijn aardig...wat wil je nog meer
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: < 1 dag 
plussen, minnen? Heb ik even niets aan toe te voegen wat al niet eerder gezegd is, dit jaar gezellig en ver***kte koud 's nachts (nog altijd stuk beter dan overdag helemaal plat regenen).

Kortom, is geen SJK, wordt geen SJK . Doop het maar CCX (Collendoorn CX, inderdaad) en vrolijk doorgaan.

En "orga-team" bedankt !

Plezier, Frans

(oh ja, vergeten foto op te halen, wie heeft die? Ook digitaal?)
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, geen haast hebben
o ja, donateur ca.2007-2025 💰

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: < 1 dag 
het enige nadeel was dat toen ik thuiskwam ik mijn foto's niet op de computer kon zetten...
een of andere storing in de computer, chantal heeft er nog naar gekeken, maar die was moe van t weekend.
dus mijn 324 foto's moeten nog even wachten....
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: < 1 dag | Aangepast door: sieds 
Wegens omstandigheden voor de eerst keer naar Collendoorn geweest.
Was verrast door de mooie locatie, prachtige beschutte ligging.
Mooi veld (met stroom), mooie gebouwen, prima bar met snacks en met beschutte open haard.
Alles goed verzorgd, ook het ontbijt, (alleen altijd dat hap snap supermarkt brood, bah.)
Bbq vond ik van goede kwaliteit (meer pindasaus )
M.a.w ik zou zeggen niks mis met deze locatie.
En qua kosten die wij betalen valt het ook nog mee.

Tja, inkomsten voor de club haal je hier niet uit maar alles zelf weer organiseren???
Andere oplossing is dan toch iets hogere contributie vragen of iets meer voor het weekend.
18 euro kamperen is betrekkelijk goedkoop en inschrijving voor niet leden iets hoger?

Muziek hoeft dus niet te groot, alhoewel ik deze zang wel erg matig vond, zijn m.i.z. is beter te krijgen.

Uddel heeft een goed veld, goed sanitair, vuurplaats en met eigen partytenten zou je het weer op SJK kunnen laten lijken.
Ik ben daar met een groter treffen geweest met 250 m/v en de nieuwe hal is een bedrijfshal en niet gezellig voor 60 m/v.
Het zou mooi zijn als er op het CX treffen nog wat meer leden komen.
Maar is Uddel ook niet wat te ver voor de Duitsers?

Heel wat te overdenken en te becijferen door het bestuur.
Succes met de beslissing
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Terug van Collendoorn: plussen en minnen...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven