Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

weer eens sleutelen aan flicka

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver MAST

Moderator 
#16 | Geplaatst: 16 aug. 2025 21:26 
Meet voor de grap de 30A zekering eens door. (als je die nog hebt) Die kan er "heel" uitzien maar toch kapot zijn. Als de weerstand van die zekering oneindig groot is, is hij defect.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hans

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 17 aug. 2025 19:59 
Maar waarom is de bekabeling van de remlicht schakelaar dan doorgebrand,?
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Hansv

Bestuur 
#18 | Geplaatst: 6 sept. 2025 17:51 
Ik heb eens eventjes naar de remlicht problemen bij Chantals CX gekeken. De draden boven het achterspatbord lagen nogal door elkaar. Ik heb zo goed en zo kwaad al het ging de originele bedrading hersteld. Voorste remlicht schakelaar moet worden vervangen, en de achterste remlicht schakelaar (voetrem) moet worden afgesteld.
Wat misschien ooit nog een uitdaging kan vormen is dat de bekabeling naar de trekhaak nu nog moet worden hersteld. Deze heb ik los gehaald, zo van : eerst origineel herstellen, dan de aangebrachte verbeteringen/extra dingen aansluiten.
Het werkt nu ( in elk geval toen ik wegging. )
Om wat door te meten hadden we de koplamp verwijdert, en toen deden de voorste knipperlichten het niet.... totdat Chantal opmerkte dat het een 'C' was, en dat het loshalen van de koplamp misschien daar mee te maken had. Ja dus. (weer wat geleerd)
Wat wel vreemd is, is dat in de koplamp de draden van de knipperlichten , komende vanaf de knipperlicht schakelaar, gekruist zijn aangesloten. Maar het werkt wel goed .

Maar Chantal kan in elke geval weer rijden, met werkend remlicht.

Harmony,
Hans
( goede daad voor deze maand al weer gedaan )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#19 | Geplaatst: 6 sept. 2025 17:53 
Goed bezig Hans!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#20 | Geplaatst: 6 sept. 2025 20:54 
Karma punten verdiend, Hans. Top!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#21 | Geplaatst: 11 sept. 2025 14:01 
ja hans nog heel erg bedankt..... ben zo blij dat ik weer veilig de weg op kan met flicka.... door de omstandigheden hier nog niet toegekomen om op het forum te komen.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 weer eens sleutelen aan flicka

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven