Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Remklauw links

Schrijver Prasatko
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: < 2 dagen | Aangepast door: Prasatko 
Sinds 2 jaar weer in het gelukkige bezit van een CX (A). Maar helaas bleken er toch wat zaakjes niet helemaal in orde.

Zo kwam ik er na lekkage bij vervangen van de waterpompseal achter dat het weephole dichtgekit zat, mogelijk om een eerdere lekkage te camoufleren. De ruimte tussen olieseal en waterpompseal zal volledig vol met zwarte prut...

En tijdens het vervangen van de remvloeistof kwam ik erachter dat een afgebroken ontluchtingsventiel ook opgelost was door het gat simpelweg dicht te kitten...

Ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe remklauw linksvoor (en eigenlijk ook een remzuiger). Heeft iemand die toevallig liggen ter overname?

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: < 2 dagen | Aangepast door: MAST 
Hallo. Gezocht bij de gebruikelijke kanalen maar niet gevonden. Wel bij de oosterburen. KLIK. Houdt wel rekening met verzendkosten van D naar NL. (als ze al naar NL verzenden?) Andere optie is het afgebroken ontluchtingsnippeltje eruit boren en een nieuw ontluchtings nippeltje monteren. Nieuwe remzuigers zijn via Roukama of Louis of CMSnl of Marco Becker wel te vinden.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Prasatko
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: < 2 dagen | Aangepast door: Prasatko 
Dank voor het vinden! Deze heeft zelfs nog een zuiger, dus wellicht the next best thing

Al hoop ik nog dat iemand binnen de NL CX community er toevallig 1 heeft liggen. Ik had contact met iemand die er had en die ik ook wilde overnemen, maar hij reageert sinds een week niet meer op de mail.

Uitboren is een reeds gepasseerd station. Ik heb uiteindelijk het oude ventiel er wel uitgekregen met een boortje, maar een nieuw ventiel blijft ook lekken. Ik vermoed dat de bodem beschadigd is (of al was - verklaart mogelijk ook de kitafdichting). Ik voel ook een "randje" op de bodem van het ventielgat wat de andere remklauw niet heeft.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: < 1 dag 
Een linker remklauw + zuiger heb ik nog wel liggen. Stuur me maar een pb.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Prasatko
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: < 11 uur 
Dank voor het meedenken allen. Ik heb inmiddels een remklauw besteld.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Remklauw links

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven