Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gevraagd: diverse onderdelen CX 500

Schrijver Hans

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 dec. 2025 11:13 | Aangepast door: Hans 
Het is winter, dus tijd voor een paar maanden restauratiewerk (gelukkig in een verwarmde schuur).
Er staan de komende jaren nog 4 CX-en daarop te wachten.
Ze zijn grotendeels compleet, maar net niet helemaal om ze weer terug naar origineel te brengen.
Een paar daarvan heb ik gekocht met Polariskuip. Daarom ontbreken bij hen de knipperlicht bevestiging aan de voorkant waar het stuurkuipje op vast zit en de radiatorcover.
Ook had een aantal een 2 in 1 uitlaat gemonteerd, zodat de bevestigingsbeugels voor de uitlaatdemper aan het frame ontbreekt.
Dus zoek ik nog de volgende onderdelen:
- knipperlichtrail voor bevestiging stuurkuipje incl de knipperlichten
- plastic radiatorcover
- uitlaatdemper ophangbeugels (L+R) aan het frame
- knipperlichten achter incl de bevestigingsstang
- blauw stuurkuipje zonder ruit (te ruil voor een ander stuurkuipje event met ruitje)
- mooie uitlaatbochten (dus zonder roest; met roest heb ik nog wel liggen)

Ik heb eventueel een grote voorraad aan CX delen / koffersets / kuipen te ruil (heeft mijn voorkeur).
Die delen zijn eventueel ook te koop. Voorbeeld: complete customuitvoering (tank, stuur, tellers, koplamp, achterspatbord met achterlicht, gaaf buddyseat, bagagebeugel etc.).

Gewoon even een pb sturen.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gevraagd: diverse onderdelen CX 500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 9
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven