Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   

Uit Midden Groningen

Schrijver Stoofpeer

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: < 5 uur 
Ik had me nog niet voorgesteld zie ik. Ik heb een Honda CX500C en een Honda Deauville 700. Mijn vrouw heeft een Royal Enfield Himalayan. De CX heb ik nog niet zo lang. Ik heb er een rekje op gezet, er grote knipperlichten op gezet en er tassen aan gehangen. De afgelopen zeven jaren heb ik de Deauville als dagelijkse motor gebruikt. Ik vind de CX mooier en ik wilde ook wat kleiner gaan rijden. Wat een verschil om de CX achteruit de garage in te krijgen in vergelijking met de Deauville. Op papier niet zo heel veel verschil, maar in de praktijk een groot verschil in hoe makkelijk hij te verplaatsen is bij zo'n manoeuvre. Ik wilde eigenlijk langskomen op de nieuwjaarsreceptie, maar het is hier een grote ijsvloer die vanmorgen nog niet is gaan smelten. Dat had ik eigenlijk wel verwacht. Nou, dan kom ik een andere keer wel eens langs op de motor. Andere voertuigen hier: een Renault Kangoo uit 2004 en een Renault 4 uit 1985.

Marnix

Schrijver Ron
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: < 5 uur 
Kiek an! Nog een Grunneger
Welkom op dit mooie forum.
Groet'n uut Zuudhörn
CX500E project
2017 Moto Guzzi V9 bobber
"Per aspera ad astra"

Schrijver Stoofpeer

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: < 4 uur 
Ron
Moi!
Mooi dat ze niet allemaal in het zuiden zitten

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Uit Midden Groningen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven