Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Woensdag 27 mei Veluwestamtafel !

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 mei 2026 21:54 
Het is woensdag alweer de laatste woensdag van de maand en dus...VELUWESTAMTAFEL !
Na de mooie Pinksterdagen wordt dit uiteraard ook een mooie dag, niet zo heet, maar gelukkig een aangename temperatuur om te rijden.
De stamtafel staat weer klaar in Uddel, om er weer een gezellige boel van te maken. Nog even bijpraten over de komende tocht naar
Vechta, afspreken voor samenrijden, of toch maar single....... We zien de CXVrienden weer aan de Veluwestamtafel.

CXGroeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026 +
Suzuki Burgman 400

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 mei 2026 00:04 
Komt allemaal niet zo goed uit deze ronde, zowel de Stamtafel als Vechta ga ik niet bij zijn .

Allen die het wel lukt wens ik plezier er mee, tot de volgende keer !

Groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, ignitech, e-fan en zo
o ja, donateur ca.2006-2026 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 25 mei 2026 11:04 
In principe ben ik erbij. Met de auto ivm spullen voor Ton. Tot dan.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 25 mei 2026 15:02 
Het staat in de planning. Maar ja, die planning is onderhevig aan wijzigingen.... Maar ik doe mijn best !!

Harmony,
Hans.
( planning is een dwingeland ... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 mei 2026 15:29 
Ik kom nog net voor Vechta naar de stamtafel. Tot woensdag.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2026 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~ #EriKunst.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 mei 2026 20:46 
Voor wie uit de richting van Harderwijk naar onze mooie stamtafel komt, even een andere weg kiezen want de N302 naar Buitenplaats Het Loo is afgesloten. Zie deze link: https://www.instagram.com/p/DYPYpEPjMkS/?igsh=MWh5MWI0bzRlMTJwZg==

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2026 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~ #EriKunst.nl

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 mei 2026 23:39 
Ik ben er ook bij, met de auto ivm spullen voor Marcel Goed dat je het nog even aangeeft anders had ik gewoon de motor genomen.....
Winnaar Mooiste CX 2025 Honda CX Treffen 2025
Donateur 2025
CX500C Bobber '83 Moto Guzzi California 1100 '95 CX500C Dual Sport Project

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 mei 2026 20:18 
Helaas..mijn schat mijn vrouw is jarig vandaag...
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 mei 2026 23:33 
Het was weer heel gezellig in Uddel en zowaar hebben we een nieuw gezicht gezien, nl. Adrie uit Ermelo, bezitter van een Turbo CX 650 en nog meerdere motoren in zijn schuur.
Had ons gespot op de onderdelendag in Amsterdam.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026 +
Suzuki Burgman 400

Schrijver Hansv

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 28 mei 2026 09:39 
We hadden het ook even over band omtrek en toerentallen. Later bedacht ik me dat ik dat al eens in de toen schaarse vrije uurtjes had uitgezocht. En ja hoor, in de technische afdeling van het motorlogboek achter
https://www.jversteegt.nl/motor/tech/toeren.html
Staat het hele excel verhaal...

Hramony,
Hans
( heeft veel uitgezocht, en nog meer vergeten! )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Woensdag 27 mei Veluwestamtafel !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven