Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Fortnine en de CX500

 
Schrijver borisz
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: < 18 uur | Aangepast door: borisz 
Youtuber Fortnine heeft een filmpje over de CX500 gemaakt.

Wie later remt is langer snel!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: < 1 uur 
Leuk. En het is eigenlijk een uiteenzetting waarin wordt uitgelegd waarom je beter geen café racer kunt bouwen. Tip: sla de eerst 2 minuut 45 over. Dit is vooral reclame.voor een overbodige waterfles
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Fortnine en de CX500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven