Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Blije nieuwe eigenaar van cx500c

Schrijver Frans71
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: < 1 dag 
Hoi allemaal, mijn naam is Frans en ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een CX500C.
In het verleden heb ik een GL650i gehad en van alle motoren die ik ooit gehad heb - en dat zijn er een stuk of tien denk ik - was dat de enige motor waarvan ik spijt had dat ik hem ooit verkocht had.
Vandaar de CX nu. Ik hou van deze motoren omdat je ze echt aan het werk kan zetten zonder dat je gelijk een circuit op moet.
De nieuwe CX heeft 85k op de teller staan en rijdt als een trein. Op de snelweg onderweg naar huis kreeg ik gelijk al een duimpje omhoog van een andere motorrijder wat het rijplezier natuurlijk alleen maar verhoogt.

Het lijkt me leuk om af en toe een treffen hij te wonen dus ik zal het forum in de gaten houden.

Ik zal dit weekend proberen een fotootje te plaatsen. Wellicht kent iemand deze motor wel.

Aan de sleutelbos zat namelijk een 10 jaar hondacx500.nl sleutelhangertje met op de achterkant Afrika geschreven.
Hij was 2 jaar geleden bij iemand van de club gekocht, als ik het goed heb onthouden uit Limburg.
Kleur is blauw en kenteken uit 1982, bj waarschijnlijk 1981.

Ik ben wel heel nieuwsgierig wat er reeds aan gedaan is. De CDI unit is in ieder geval in 2009 vervangen, staat er op geschreven.

Groeten, Frans
Honda CX500C 1981 85000km

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: < 19 uur 
Welkom aan boord !

groet, Frans (de zoveelste)
CX500 Z 1978, zo'n rooie, ignitech, e-fan en zo
CMX450 C 1986, motor loopt inmiddels weer, komt goed
o ja, donateur ca.2006-2026 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: < 15 uur 
Hallo Frans. Welkom op het forum! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Als je de laatste woensdag van de maand naar de Veluwse stamtafel komt kan je een paar van ons daar treffen. Ons jaarlijks clubtreffen zal dit jaar in Uddel zijn. Het weekend van 4/6 September. (zie de homepagina vd site).
Foto's plaatsen kost soms wat moeite. Bij de FAQ's staat een uitleg.
Succes!
Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: < 14 uur 
Welkom!
Winnaar Mooiste CX 2025 Honda CX Treffen 2025
Donateur 2025
CX500C Bobber '83 Moto Guzzi California 1100 '95 CX500C Dual Sport Project

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: < 13 uur 
Dag Frans,

Geweldige keuze. En leuk dat je gelijk al aandacht kreeg. Wel kans dat de eigenaar die lid was van deze club hier niet meer actief is of er zelfs niet mee is. In ieder geval: welkom!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Frans71
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: < 9 uur 
Nou hier komt dan de foto als het goed gaat:
Mijn cx

Schrijver Frans71
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: < 9 uur 
Ja inderdaad kans dat de oude eigenaar dit nooit te zien krijgt. Ik zou graag willen weten of de stator vervangen is en de distributieketting. De pakking van het achterste deel van de motor ziet er wel heel fris groen uit dus hij is recentelijk wel open geweest.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Blije nieuwe eigenaar van cx500c

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven