Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Lagerhuis voor CX500C

Schrijver Egbert Kamies
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: < 1 dag 
Hallo,
Ik ben op zoek naar een lagerhuis van achterbrug voor mijn CX500C P01 bouwjaar 1981. Bij CMSNL hebben ze hem niet meer.
Dus als iemand eentje heeft of waar ik deze kan kopen zou ik dat erg op prijs stellen.

Met vriendelijke groet

Egbert Kamies
Mail: egbert55@hotmail.com
Egbertkamies

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: < 1 dag 
Wat bedoel je met 'lagerhuis'.
Mijn ervaring is dat er bij de achterbrug nooit iets kapot gaat behalve dat die doorrot.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: < 11 uur 
Hij zal wel die bus bedoelen die rechts in het frame geperst zit, daarin zit dan de buitenring van het conische lager van de achterbrug. Inderdaad niet leverbaar. Zelf heb ik wel eens zo ń ding eruit geslagen, grof geweld nodig, daarbij vervormd en niet meer te gebruiken. Als je ooit kans ziet die bus om te brengen en die vervangen moet zal dat niet makkelijk gaan.

Mogelijke oplossing : uit oud (weggooi-) frame bevrijden, met veel warmte of voorzichtig frame ring waar ding in zit doorslijpen. En/of ring van het lager er uit met een binnenring-trekker of misschien oplassen?
CX500 Z 1978, zo'n rooie, ignitech, e-fan en zo
o ja, donateur ca.2006-2026 💰

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Lagerhuis voor CX500C

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven