Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Woensdag 29 juli Veluwestamtafel

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 juli 2026 17:09 
Daar gaat ie weer, a.s. woensdag 29 juli Veluwestamtafel in Uddel.
Warm weer in het verschiet, maar dat is altijd het geval bij het warme onthaal bij de Veluwestamtafel.
We gaan er weer een gezellige avond van maken en hoe meer zielen, hoe meer vreugd en kennis van
onze geliefde CX motorfiets.
Tot woensdag,

Met CXgroet van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026 +
Suzuki Burgman 400

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 juli 2026 21:02 
Ik ben erbij hoor!
Tot woensdag!
Winnaar Mooiste CX 2025 Honda CX Treffen 2025
Donateur 2025
CX500C Bobber '83 Moto Guzzi California 1100 '95 CX500C Dual Sport Project

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 juli 2026 00:54 
jaja, genoteerd hoor
CX500 Z 1978, zo'n rooie, ignitech, e-fan en zo
Verse PC800 voor verbouwing, ex 500 Euro challenger
o ja, donateur ca.2006-2026 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 juli 2026 07:26 
Ik maak er meteen een camper uitje van op een camperplek in Uddel dus ja, ik ben erbij‼️😁

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2026 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~ #EriKunst.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 27 juli 2026 14:32 
Ik ben erbij deze keer. Weet nog niet met welk voertuig, dat zie ik woensdag wel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 27 juli 2026 16:08 
Ja ja, niet zo aandringen. Natuurlijk ben ik er ook bij. En waarschijnlijk op de motor. Het lijkt er wel een soort van uitstekend weertje voor te worden.

Harmony
Hans
( wie niet komt, is er niet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Stoofpeer

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 juli 2026 22:25 
Ik ben woensdag van plan om voor de eerste keer naar de stamtafel te komen. Vanuit Kropswolde, dat het is een eindje rijden. Met een CX500 C. Ik ben deze week aan het warmdraaien voor een motorvakantie met de CX die volgende week begint. Vorig jaar was dat nog op een Deauville 700. Ik ben dus wezen downsizen en dat bevalt me prima. Heerlijk zo'n lichte motor. Janneke komt met een Royal Enfield. Ik hoop dat er nog meer mensen komen met een CX, want ik kom ze eigenlijk nooit tegen.

Marnix

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 3 aug. 2026 15:13 
Afgelopen woensdag zijn er wat foto's gemaakt. Dank Henk en Marnix!
De foto's zijn te zien bij: "on the road"> weer thuis> foto's Stamtafels. Of klik HIER
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Woensdag 29 juli Veluwestamtafel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven