Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hoe was Utrecht?

 
Schrijver Hans

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 feb. 2003 20:57 
Veel CX'ers zijn afgelopen weekeind op de motorbeurs van Utrecht geweest.
De laatste jaren bezoek ik dergelijke beurzen niet meer. Als je de jaren '70 en '80 gewend bent geweest (naast dat ik CX rijdt verzamel, restaureer, reviseer en berijd ik al zo'n 30 jaar historische en klassieke motorfietsen) dan is het aanbod schraal en de prijs hoog. De jaren '90 tot heden waren/zijn voor mij de particuliere verkoop en later de www. jaren via internet. Ook dat loopt inmiddels best wel terug.
Toch ben ik wel nieuwsgierig. Hoe was de editie 2003 en hebben jullie nog wat gevonden ?

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver joker@hondacx50 0.com
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 feb. 2003 21:17 
Hee Hans, heb jij dat nou ook ?
Tot ziens in Beeg.
Ron

Schrijver niekvdh
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 feb. 2003 21:27 | Aangepast door: niekvdh 
Voor onderdelen kun je idd beter het web afschuimen. Maar voor contacten was Utrecht best leuk. Ik heb er samen met MAST (Marcel) een paar uur rondgelopen. Hij had speciaal voor de gelegenheid zijn CX uit de mottenballen gehaald en dat is toch mooi. En ik heb met veel plezier mijn GL tussen al het moois gezet. Ik heb lang gepraat met Marco Becker van de Silverwingclub, die een aantal fraaie technische items in voorbereiding heeft voor op de site. Hij had onder meer een prachtig opgeknapte cilinderkop bij zich, en hij heeft de laatste tijd veel ervaring opgedaan met 650 blokken. Ik vermoed zo maar dat jij ook prettig met hem zou hebben staan bomen, Hans. Het viel me op dat er veel aanloop was op die stand. Misschien is het een idee om volgend jaar een gemeenschappelijke inspanning te doen, wie weet ook nog samen met de CXT-club. Die stonden er tegenover. Het was mudjevol, je kon over de mensen lopen. Daarom ben ik vrij snel weer weggegaan. Zoals gezegd, voor de contacten is dit absoluut een geschikte beurs.

Niek

Schrijver Vzes
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 feb. 2003 22:27 | Aangepast door: Vzes 
Ben met Niek eens dat de Silverwing en CXT stands het leukst was.
Sterker nog, het was zo'n beetje het enigste wat ik gezien heb, meer tijd had ik niet...
Ik was er met Coen uit Linschoten, Henk uit Apeldoorn en Ron uit Schagen.
Het was (kort maar) gezellig toch?
Verder heb ik nog een werkplaatsboek voor een GL650 gescoord voor 35 euro.

René (uit Delft)

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 24 feb. 2003 00:08 | Aangepast door: MAST 
En ik was met Niek. Heel leuk om met iemand die je eigenlijk alleen van het internet kent, over de beurs te lopen.En ik ga morgen bij Marco Becker een koffer rek ophalen dat hij nog heeft staan op een sloopmotor die van ...Niek is geweest. Mooi toch!
Nadat Niek de beurs had verlaten heb ik nog een tijd rondgestruind over de beurs. Heel erg druk was het. Ben nog een enkele cx custom en een 650E en een heel aftandse cx500 tegengekomen.
Een aantal daarvan kan je vinden op de site van Lex motoren uit Putten.
(www.lexmotors.nl)
Toen ik naar huis ging was ik mijn contactsleutel kwijt. Tot mijn verbazing zat die nog gewoon in het contactslot!!!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 24 feb. 2003 08:37 
Ook ik heb erg genoten van de beurs. We (Henk, René en ik) hebben inderdaad heel lang gesproken met de mensen van de CX Turbo club en met Marco Becker. Was eigenlijk het hoogtepunt van de beurs. Marco gaat nog wat klusverhalen + foto's sturen voor de site. Ook ga ik bij hem langs. Hij heeft iets handigs bedacht voor het verwijderen van de dynamorotor. Krijg ik van hem en is dan vor leden van onze club in bruikleen te krijgen. Goed niet ?

Misschien ga ik ook nog naar de Vehikel beurs, waar veel oude onderdelen te scoren zijn. Maar ben het ermee eens, er gaat niets boven internet.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hoe was Utrecht?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven