Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Au!!!

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Vzes
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 maart 2003 18:07 
Ik schrijf dit met een hand.
De andere zit in een mitella vanwege een ann een kant losgescheurde sleutelbeen. Dat is links. En de echterpols ik zwaar gekneust...
Ik ben vanmorgen tijdens het filerijden gesneden door een auto die dacht snel even in een gaatje op de middenbaan te kunnen schieten. En ik zat net achter hem tussen de rijen in.
Ik ben in de eerste instantie mee het gaatje ingegaan, maar daar in een reflex mijn rem ingeknepen. Ik werd dus gelanceerd op mijn schouder.
Het was een stilstaande file en ik reed 20 ofzo, dus hard gin het niet. Ik heb dus ook geen andere auto's geraakt aangezien ik meteen lag.
Mijn kuip is echter wel beschadigt en mijn rechterkoffer. Dat is wel jammer.
Ik zit in ieder geval een weekje in de ziektewet.
Dgene die me 'sneed' kkomt vanavond even langs vor de verzekeringspapieren in orde te maken.
Mij benieuwen hoe de verzekering erop reageert.

Ik hou jullie op de hoogte.

Rene

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2003 23:41 
Hallo René,
alvast veel beterschap en hopelijk valt het wat mee ...
Een goede gezondheid is beter dan een beschadigde motor ... die op te knappen valt.
Verleden week viel de mijne achter mijn rug naar beneden, zijpootje stond in de haast niet goed, als je al eens een motorijder met een rood gezicht zou gezien hebben, dan was dat je kans ...
Morele steun vanuit BE.
Terry

Schrijver frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 maart 2003 23:45 
Vzes,

Veel sterkte toegewenst!

Frans

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 maart 2003 00:29 
Renee,

ik ben ook heel benieuwd hoe de verzekering van de 'tegenpartij' reageert. Het zgn. 'tripleren' (met de motor tussen al dan niet stilstaande auto's doorrijden) is feitelijk bij wet verboden, maar wordt gedoogd (= oogluikend toegestaan door de politie, die schrijven er nl geen PV voor). En trouwens welke motorrijder doet dat niet ? Ook motorpolitie heb ik het al vaker zien doen.
Mocht je juridisch advies nodig hebben, zal ik kijken wat ik voor jou kan doen.

Succes,
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver niekvdh
Gast 
#5 | Geplaatst: 8 maart 2003 01:08 
Op de een of andere manier denken sommige automobilisten dat ze een van god gegeven recht hebben om dit soort stunts uit te halen. Ik zit, net als jij, ook vaak in de Randstedelijke files, en zeker een paar keer per maand kom ik aan met een veel te hoog adrenalinegehalte. Gisteren wilde zo'n figuur me ook nog met een bestraffend vingertje toespreken, na een soort aanslag. Nee, ik heb zijn spiegel er niet afgetrapt onder het uitroepen dat hij die toch niet nodig had, maar hij moet hebben gevoeld dat ik zoiets wilde. Hij bleef opeens erg ruim achter me. Kortom René, ik voel met je mee. Wat die blessure betreft: laat daar goed naar kijken, en reken op veel tijd en training om die schouder weer op te bouwen. Ik neem aan dat het sleutelbeen los is van je schouderblad? Dat is geen fijne blessure. Sterkte,

Niek

Schrijver joker@hondacx50 0.com
Gast 
#6 | Geplaatst: 8 maart 2003 10:14 
Hee René !
Allereerst natuurlijk beterschap !
Nooit fijn natuurlijk, gegrepen worden door een koekblik. Het fijne van je lijf is dat dat de zaken meestal zelf prima regelt, het enige wat je nodig hebt is geduld. Voor je motor ligt dat natuurlijk anders. Mocht de verzekering moeilijk gaan doen, neem dan eens contact op met de MAG ! Misschien dat hun juridische afdeling iets voor je kan doen.

Sterkte en succes !
Ron

Schrijver Vzes
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 maart 2003 10:38 
Hoi allemaal, bedankt voor het medeleven.
Gisteravond is die jongen langs geweest en we hebben de papieren ingevuld. Hij vertelde dat hij bij een assurantiekantoor werkt, en dat hij al gehoord had van een verzekeringsmaatschappij dat hijzelf waarschijnlijk fout zat. Hij heeft niet gekeken met rijbaanwissel, en sneed mij daardoor. Dat telt zwaarder dan mijn 'fout', aangezien er algemeen geaccepteerd wordt dat een motor tussen de banen rijd.

Mijn sleutelbeen is inderdaad los aan de kant van het schouderblad. Ik hoop dat het een beetje snel geneest.

Rene

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 8 maart 2003 10:52 
René,

Balen ! Blijkt maar weer hoe je moet uitkijken bij het filerijden. Er zijn nog steeds automobilisten die hier geen rekening mee houden. Het is eigenlijk gek dat dit nog niet bij wet is vastgelegd zodat het een vast onderdeel van de rijopleiding (voor motor en auto) kan zijn.

Beterschap,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver kaspar
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 8 maart 2003 12:23 
Sterkte en beterschap
lang leve de rat-bike! (ofwel: als het maar functioneert)

Schrijver TWANNIE
Gast 
#10 | Geplaatst: 8 maart 2003 21:54 
BETERSCHAP RENE EN GOED LATEN GENEZEN.
RUSTIG AAN DOEN
VR GR TWANNIE.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 9 maart 2003 01:05 
Beterschap!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver epic
Gast 
#12 | Geplaatst: 9 maart 2003 08:39 
Veel sterkte en beterschap

mvg

Bjorn

Schrijver JWH
Gast 
#13 | Geplaatst: 10 maart 2003 22:33 
Rene,

Ik hoop dat je schouder vlug en volledig heelt, dat is (nog) belangrijker dan je motor. Ik zit zelf dagelijks tussen de files op het traject Almere-Amsterdam en moet ook regelmatig in de ankers voor automobilisten. Ik ben nog steeds bang dat het mij ook een keer gebeurt...
Ik heb ondertussen zelfs een soort 'zwarte lijst' van auto's (typisch, maar je kan inderdaad vaak aan het merk/type een chauffeur herkennen...

Sterkte!

Jan Willem
Almere

Schrijver Sortof
Gast 
#14 | Geplaatst: 11 maart 2003 09:25 
Hoi Rene,
nog een hart onder de riem van een medefilerijder, toevallig dezelfde files als de man hierboven, JWH, al kom ik van een stukkie verder weg (Lelystad). Ook ik heb ervaring met "mensen" die je een lesje willen leren, bepaalde merken die vaker in de fout gaan etc. Grappig om hier te lezen dat ik niet de enige ben....
Ik wens je en snel en volledig herstel, en veel veilige kilometers verder. Groetjes, Marcel.

Schrijver petophetnet
Gast 
#15 | Geplaatst: 11 maart 2003 10:40 
veel sterkte, en succes met de verzekering.
Ik hoop dat alles goed geregeld wordt.
niet alleen je motor schade maar let ook op je kleding en helm schade alles hoort erbij.

gr en nogmaals sterkte Patrick

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Au!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven