Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Brandstof

 
Schrijver prinshoppe
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 aug. 2002 00:11 | Aangepast door: Moderator 
Mijn CX500c (22 jaar oud) heeft altijd benzine gedronken met lood. De vorige eigenaar tankte dit ook altijd voor haar. Dit is nu niet verkrijgbaar. In het werkplaats handboek is geen vermedling van het octaan gehalte. Wie kan mij meer vertellen over de alternatieven ?

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 12 aug. 2002 08:14 
Brandstof levert altijd veel stof tot discussie. Ik ben zelf sinds kort van loodvervanger overgegaan op euro 95. Levert geen problemen. Ik denk dat ik wat ga afwisselen, maar ik ken veel mensen die alleen maar loodvrij tanken, zonder problemen.

Coen
CX V-clubmaster
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver scorpio
Gast 
#3 | Geplaatst: 12 aug. 2002 17:42 
ik weet niet of het uit maakt maar mijn cx c usa uitvoering mag op alles lopen vanaf ron91 dat staat zelfs op een plaat op het frame. mvg jan

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 aug. 2002 20:28 
Aangezien de CX is ontworpen primair voor de amerikaanse markt en loodhoudende benzine daar al bijna 25 jaar niet meer te koop is, rijdt de CX probleemloos op ongelode normale benzine.
Althans bij mij doen ze dat al jaren !
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Prasatko
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 aug. 2002 21:35 
Ik weet niet meer precies vanaf welk bouwjaar het was, maar op de Honda-site stond dat de cx-en vanaf in ieder geval 82 gewoon op Euro kunnen rijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Brandstof

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven