Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Buddy bekleden, adres gevraagd

 
Schrijver RemcodK
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 april 2003 00:49 
Hallo,

Dit zal zondermeer al eerder zijn gevraagd, zo niet al meerdere keren.. ik heb het sowieso niet kunnen vinden.. :)

Ik zoek in de buurt van Hilversum.. of Midden Nederland een goed adres waar ik tegen een mooie prijs mijn buddy opnieuw kan laten bekleden.

Momenteel bezit ik een buddy die van onder nog helemaal goed is (staal) en die zou ik dan graag ook van boven goed willen hebben.. het originele dek is zwaar beschadigd.

Bedankt vast.

Remco

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 april 2003 12:02 
Remco,

Probeer eens de firma Elegant,
Meentweg 27a in Blaricum (lekker dichtbij).

Sjaak

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 april 2003 12:17 
Remco, als je via Google 'buddysit bekleden' opvraagt, kom je vanzelf bij een adres in Nederhorst den Berg terecht. En da's vlakbij Hilversum.

Voor zover ik weet kost opnieuw bekleden ongeveer € 125. Alternatief: voor € 170 koop je een nieuwe buddysit met kunststof bodem bij Vogel (Duits postorderbedrijf, zie linkpagina).

succes,
Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 29 april 2003 21:19 
Je kunt ook voor 45 euro o.i.d een overtrek kopen die je self kunt monteren. Bijvoorbeeld bij Vogel (zie links) of www.louis.de

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver maarten
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 juni 2003 21:50 
hallo Remco!

Probeer het eens bij Woesthoff motoren in Brummen (Gld); heeft een ruilsysteem (Oude inleveren, nieuw bekleed exemplaar meteen meenemen); heeft ook veelonderdelen voor Honda CX, GL etc. Ik heb zelf mijn GL 500D er voor een zeer schappelijke prijs gekocht, later ook een nieuw beklede buddyseat. Kijk eens op zijn internetsite www.woesthoff.nl
Veel succes!

Maarten

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Buddy bekleden, adres gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven