Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Motor - tv (CX 500)

 
Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 aug. 2002 12:11 
Ik hoorde van iemand dat er van de week op Motor TV een item was over de Honda CX 500.
Heeft iemand dit toevallig op video opgenomen?

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 26 aug. 2002 13:54 | Aangepast door: coenox 
Klopt kennelijk: Op de site van motor tv wordt de CX500 genoemd. Ik zou die video ook graag willen zien. Wordt de aflevering deze week niet nog een keer herhaald ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 aug. 2002 23:19 
Frans, Coen,

ik heb de betreffende aflevering gezien. De CX werd vergeleken met een BMW R80/7 waar vrijwel alle aandacht naar uit ging.
De CX kreeg zeeeeer weinig aandacht anders dan de opmerking dat het een vrijwel onverslijtbare budget fiets is (geworden) voor de beginnende rijder (tsjonge en ik rijd toch al 30 jaar motor). De enige bemerking was dat je er goed op moest letten dat het koelsysteem dicht is.

Dus, ook zonder de video mis je eigenlijk niets.

Groet
Hans

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 aug. 2002 23:22 
Frans,

het blijkt dat mijn automatisch inloggen niet |meer) werkt bij het opstarten van de site.
Dus opnieuw ingelogd (zie vorige bijdrage waar ook iets mis ging). Ligt dat aan mij of de webmaster ?

Groet
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 29 aug. 2002 20:49 
Frans is twee weekjes met vakantie, vandaar dat ik even antwoord. Alleen... ik weet het antwoord niet. Kan zijn dat er mis is gegaan met je cookie. Volgens mij gewoon opnieuw inloggen en dat gaat alles weer goed.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Motor - tv (CX 500)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven