Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Rickman Polaris kuip

 
Schrijver marc28
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 juni 2003 00:17 
Hoi weet iemand hoe ik aan een windscherm kan komen voor dit type?
Mijn scherm is stuk en wil er graag een andere op, maar kan er nergens een vinden.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 6 juni 2003 07:45 | Aangepast door: MAST 
Kijk hier eens of je daar wat kan vinden.
www.meadspeed.com
Kijk daar bij " Various" of stuur ze een mailtje.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 juni 2003 10:49 
Je kunt het schem ook zelf maken.
Koop een plaat lexaan (onbreekbaar kunststof) en zag met de decoupeerzaag daaruit de kuipruit.
Heb ik 4 jaar geleden zelf ook gedaan en tot op heden tot volle tevredenheid (met die CX rijd ik het hele jaar door woon-werk-verkeer). Voordeel is ook dat je de hoogte van de ruit aan je eigen lengte kunt aanpassen ivm windvang.
De kosten toentertijd ong. euro 25,--.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Ron Kukler
Gast 
#4 | Geplaatst: 6 juni 2003 13:18 
Bij http://www.mdi-motor-cycle-equipment.nl/ kun je ze ook kopen tour of sport in allelei getinte kleuren alleen de prijs is ook getint 145 eurotjes getint geloof ik 5€ meer .
ik had hetzelfde als jou en ik heb gewoon een oude polaris gevonden en voor 35€ incl.verzend was ik gered .
Groetjes Ron

Schrijver ruud
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 juni 2003 21:10 
Hallo mark ik heb hier nog een scherm voor de rickman polaris kuip 4 jaar geleden zelf gekocht bij mdi in haren heeft maar drie maanden op de motor gezeten en is daarna op de zolder terecht gekomen omdat ik de kuip kraakte als je interess hebt laat het even weten
groetjes ruud

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Rickman Polaris kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven