Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Protection lak voor het blok!

 
Schrijver Arjan
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 april 2003 11:19 | Aangepast door: Admin 
Ik heb een GL500 en het blok is echt super lelijk...nu heb ik het gespoten in hittebestendige silverpaint en ziet er weer prachtig uit....waar vind ik nu een blanke lak die OOK hitte bestendig is zodat het ook mooi blijft!!!!!

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 april 2003 12:04 
Ik heb mijn blok gespoten ook in hittebestendige silvermpaint van MOTIP.
Van hetzelfde merk is er ook een matte hittebestendige vernis verkrijgbaar.
!!! deze niet spuiten als uw blok nog warm is.

Schrijver Arjan
Gast 
#3 | Geplaatst: 3 april 2003 13:36 
bedankt voor de tip......de schilder hier zij dat zoiets niet bestond , maar dnkzij jou heb ik op de site gekeken van MOTIP...hoe simpel kan het zijn....haha , bedankt!!!

Schrijver Hugo
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 april 2003 22:43 
Bij de Hallfords verkopen ze ook blanke hittebestendige lak voor 12.50 per spuitbus. Ruim voldoende om je blok mee te doen.

Schrijver fomoco38
Gast 
#5 | Geplaatst: 3 mei 2003 22:10 
Je hebt helemaal geen hittebestendig lak nodig. Uw blok word gemiddeld 70 graden warm en daar ken gewone verf best tegen. Zelf rij ik momenteel met een amerikaan van 1973 rond en heb het blok met "dekeyn" verf gespoten en dat houd prima. Ik spuit trouwens al mijn motorblokken met gewone verf. Alleen de geschikte grondverf voor aluminium is nogal lastig te vinden. Je kan zelfs gewone autolak gebruiken, ik garandeer u dat dat geen probleem zal opleveren i.v.m. afbladderen of zo op voorwaarde dat je ondergrond goed geprepareerd is.
Ps: ik zoek een CX 500 C aan te kopen, weet er iemand eentje staan in de geburen van Deurne / Antwerpen in de prijsklasse van minder dan 1000euro?
Bedankt en mischien tot een dezer
Frank uit Deurne

Schrijver fomoco38
Gast 
#6 | Geplaatst: 17 juni 2003 21:19 
Heb reeds een CX500C van 82 gevonden maar de stator heeft het na 2 dagen reeds opgegeven. DAMN. Nu op zoek naar gereviseerde tator voor CDI ontsteking.

Schrijver Cees Warris
Gast 
#7 | Geplaatst: 24 juni 2003 15:39 
Ik heb nog een vraag aan Arjan en Terry. Ik ben ook aan het overwegen om mijn blok te spuiten. Mijn vraag is echter: hebben jullie het blok in totaliteit gespoten of in onderdelen.

Schrijver terry

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 juni 2003 16:45 
Cees, het blok heb in totaliteit gespoten. Ik heb wel een air-brushspuit met een naald van 1mm en een klein vulbekertje; heel handig als je dan op moeilijk bereikbare plekjes moet komen

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Protection lak voor het blok!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven