Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Kent, een goed begin.....

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 mei 2007 07:59 
Vandaag is het 'naar Kent dag'

Ik ga niet, maar mijn CX..

Om 7.15 parkeerplaats Kabeljauw, ik besluit om wie daar langs komt, goedendag en goede reis te wensen.

De eerste die ik daar zie is Henk. Henk heeft die ochtend (weer) zijn schijfremslot vergeten los te halen, weer de KM teller kabel stuk.

Even later komt Frans. Zijn Cx500 c wil niet harder dan 80, boven ong. 5 a 6 duizend toeren zakt 'ie in. Hij vreest Duinkerken niet te halen.

Dus nu is Frans op de "Rode Rakker" naar Kent, en staat zijn 'c' bij mij te wachtten op zijn eigenaar.

Zo doe ik toch een beetje mee aan 'Kent'.


Harmony,
Hans.
( mijn CX heeft ook meegedaan )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 mei 2007 09:18 
Bij deze een ERE medaille voor Hans om zijn Rode Rakker
aan Frans mee te geven naar England
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 mei 2007 09:33 
Hans, wat geweldig dat je dit gedaan hebt!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Bikermouse
Gast 
#4 | Geplaatst: 4 mei 2007 11:17 
Zoiets kan eigenlijk alleen maar hier gebeuren, echt fantastisch gewoon dit!

Joost

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 mei 2007 12:00 
Het blijkt een pechdag te zijn.
Henk heeft net gebeld, staat in panne in Oostende.

We gaan even kijken wat we eraan kunnen doen, alhoewel ik vanop het werk weinig kan doen.
Het is nu 12uur ... als ze de boot maar niet missen.

Terry

Schrijver edward
Gast 
#6 | Geplaatst: 4 mei 2007 13:11 
Agatha Christy heeft eens een boek geschreven, getiteld Ten Little Niggers.

Laten we de vewikelingen in dit boek logenstraffen, ik hoop dat alle CX-en uiteindelijk de overkant halen. Aan helpers zoals Hans en Terry zal het zeker niet liggen.

Ik volg de Engelandvaarders vanaf nu met meer dan gemiddelde belangstelling.

Edward (die Henk veel sterkte wenst)

Schrijver theojansen
Gast 
#7 | Geplaatst: 4 mei 2007 19:57 
SUPER Hans!!

veel sterkte voor de pechvogels.

theo

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 4 mei 2007 21:05 
Helaas.......

Ik hoor net dat Henk en Frans op de terugweg zijn, en vanavond nog de "Rode Rakker" weer komen afleveren.

Het heeft kennelijk niet zo mogen zijn.


Harmony,
Hans.
( die het best 'balen' vind voor die jongens )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 mei 2007 21:24 
Dat is een grote teleurstelling voor beiden. Ik hoop dat ze dan in ieder geval weer veilig terug keren maar wel erg jammer dat ze niet de reis kunnen voortzetten.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 5 mei 2007 00:01 
Hallo CXers,

Ik ben weer thuis, ik ben achterop bij Frans met de rode rakker weer naar Ede gereden, waarna Hans mij heeft thuisgebracht met de auto.
Geweldig, dat er zulke mensen bestaan !!!
Mijn CXcustom staat in Zele, bij Terry, met een vastgelopen blok.
60km voor Duinkerken zag ik de naald van de oliemeter niet meer en was dus ver boven de 120 graden C gekomen, ook de koelvloeistofmeter liep bijna in het rode gedeelte.
Toen ik dit zag ben ik direct gestopt en hebben we de boel laten afkoelen, ook kwam er koelvloeistof naar buiten. Na 3km was er een afslag, die hebben we genomen en bovenaan bij het viaduct gekomen hield hij er helemaal mee op. De helling af rollend kwamen we bij een benzinepomp/Lidl, waar ik de ANWB heb gebeld. Na een uur kwam een transportauto ons ophalen en is de motor naar Zele gebracht, 60 km terug.

Dus hier direkt aan verbonden de vraag: Heeft iemand nog een gereviseerd of goed blok voor een 1982 Custom?
Hierbij denk ik aan Marco uit Biddinghuizen.
Ik zal je nog een mailtje sturen.

Alle helpers in Nederland en Vlaanderen, mijn oprechte dank voor alle hulp.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 5 mei 2007 00:04 | Aangepast door: Frans_knipperlicht 
Hoi Mensen,

Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Nadat mijn machine niet in touren wilde komen begaf op ongeveer 60 km van duinkerk de machine van Henk het.
Dus twee keer pech op een dag zullen we maar zeggen. We hebben toen maar besloten om te stoppen, zonder motor wil het namelijk niet zo makkelijk allemaal.

Ik vind het reuze gaaf dat Hans mij zijn rode rakker heeft willen lenen. Echt een kanjer die hans en die rode rakker, daar heeft het niet aan gelegen. die heeft mij en henk (op een motor) zo rond een uur of 21:30 bij Hans op de stoep afgeleverd.

Wat mijn motor heeft gehad is nog onbekend. Want ben vrij soepel thuis gekomen. Wel in 95 km een complete tank bezine verbruikt (waarschijnlijk slecht spul of zo. Maar ga er toch maar eens kritisch naar kijken.

Ik hoop dat er een oplossing komt voor de machine van Henk en dat alle andere cx rijders in engeland will be blessed by the queen in person zullen we maar zeggen en behouden terug komen.

Groeten,
Frans_knipperlicht

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 mei 2007 00:34 
Op de onderdelenbeurs was er een jongen met zijn vriendin in een bestelwagen, waarin diverse blokken lagen. Hij heeft aan Frans zijn e-mail adres gegeven, wat ik vandaag van Frans kreeg om hem te mailen, maar dat briefje is helaas verloren gegaan.
Wil degene, die zich hierin herkent mij mailen?
h.tonkens@zonnet.nl.
Hartelijk dank
Henk Tonkens.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver jerrimy
Gast 
#13 | Geplaatst: 5 mei 2007 08:18 
Jammer Henk, dat het flink tegen zat allemaal, je bent toch met de custom gegaan lees ik?

Is het verder nog gelukt met de onderdelen ?

gr Jerrimy

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 5 mei 2007 14:23 
Vandaag al weer een km of 40 gereden met mijn aan een grondige schoonmaak beurt toezijnde custom. Geen idee wat het probleem is geweest want loopt weer als een zonnetje. iemand een idee?

groeten,
Frans

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 6 mei 2007 00:42 
Jerrimy, ik heb vandaag opnieuw het spatbord geplaatst en nu zit het goed, achterlichtzit er ook mooi op.
Bij het doorslaan van het kettingslot is ook de achterbrug zwaar beschadigd, Gelukkig heb ik nog een hele mooie achterbrug, eens gekocht op de onderdelenbeurs bij Terry, liggen.
Maandag rij ik de motor op de trailer naar Terry, om de CX500b van de achterbrug te laten voorzien en neem ik de Custom mee naar Apeldoorn, om hem door mijn motorman te laten bekijken. Hij wilde hem zelf openen om de interne schade te zien.
Hopelijk kan ik nu met Pinksteren toch met de Rijnlandtoer van Vrij Uit mee met één van de motoren.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Kent, een goed begin.....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven