Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Doormeten gelijkrichter/spanningsregelaar

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Floris
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 13 juni 2003 18:54 
Dag Idsart, ik heb continuiteit gemeten tussen gele draden en massa. Is dus fout. Ergo: stator eruit. De spoeltjes waren pikzwart gebakken, volgens een kenner een teken dat de harslaag het begeven had.

Floris

P.S. Welkom bij de club.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver attema
Gast 
#17 | Geplaatst: 16 juni 2003 09:09 
Hoi Floris, zal eens kijken of ik er nog een heb!
Ik ben een beetje baas van de werkplaats van de motorvereniging almere. Daar ligt nog alwat cx spul en dat wil ik eens wat opruiming in houden door de boel voor redelijke prijzen van de hand te doen.
Idsart

Schrijver Floris
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 16 juni 2003 10:13 
Idsart, vriendelijk dank voor je aanbod maar mijn stator ligt al bij de reviseur.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver fomoco38
Gast 
#19 | Geplaatst: 17 juni 2003 21:16 
Voor een gereviseerde stator van een transistor cx betaalde ik 161 euro. Heb dat al wel teruggekregen. Denk niet dat dat veel is, voor eentje van een CDI weet ik het nog niet, die man van de motorzaak is voor mij op zoek gegaan naar eentje en zal mij deze week nog bellen. Ill Keep you posted.

Schrijver fomoco38
Gast 
#20 | Geplaatst: 23 juni 2003 21:20 
Heb ondertussen al een CDI stator gevonden voor de prijs van 280 eurookes. Weet het is veel geld maar had em op 2 dagen, afgehaald de afgelopen zaterdag en maandag moest ie terug rijden. Had dus weinig keus. Boeltje inelkaar gezet en starte van de eerste keer. Ikke ZEER content dat ik terug vervoer heb. Hopelijk blijven de kosten nu een beetje achterwege, ben er al genoeg aan kwijt geweest. Groetjes

Schrijver Floris
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 29 juni 2003 12:19 | Aangepast door: Floris 
Mijn nieuw gewikkelde stator is ook een succes. Veel meer laadstroom en wit licht i.p.v. witgeel. Ik heb nog wel afstelproblemen maar dat ligt aan de carburateurs.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 29 juni 2003 21:11 | Aangepast door: Admin 
Toevoeging: ik krijg nu zoveel stroom dat tijdens een proefrit de hoofdzekering eruit klapte. Het bleek een 15A te zijn (moet 20A zijn).
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Doormeten gelijkrichter/spanningsregelaar

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven