Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
English or Deutsch www.hondacx500.nl Forum / English or Deutsch /   
 

Thanks

 
Schrijver Trev_h
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 aug. 2007 23:25 
Hi, I would like to say a big thankyou on behalf of the UK members that attended the rally at SJK. We had a fantastic weekend at your well organized event and we were humbled by the warmth and generosity shown towards us by all. You are all very special people and dear in our hearts.

regards,

Trev and the gang.
81 500/650custom, 83 cx650c, 94 bmw k75 rt

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 aug. 2007 10:29 
Hoi Allemaal,

Ook ik wil iedereen bedanken die het SJK weekend tot een geweldig suc6 heeft geholpen! Wij, Anouk en Erik, hebben er erg van genoten!

Speciaal wil ik Edward bedanken voor het organiseren van een sleutel middag! Shuggy en ik vonden "zoek de storing" een leuk spel!

Na SJK zijn Anne en Ian naar een boeren camping bij Nijkerk gegaan. Wij zelf zijn direct daarna vertrokken naar Tjechie. Blijven overnachten in Dresden en gisteren doorgereden naar Stare Hobzi. Hier lekker de rust gevonden dus komen we hier de vakantie wel door!

Tot ziens
Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

English or Deutsch www.hondacx500.nl Forum / English or Deutsch /
 Thanks

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven