Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Terug thuis vlaamse toerrit

 
Schrijver blondie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 sept. 2007 18:31 | Aangepast door: blondie 
Hallooooo uit Hasselt,

Wij zijn goed en veilig terug thuis, zonder spat regen, zonder troubles on the road, de tocht was een fluitje van een cent!
Het was nogmaals een samenkomen om niet meer te vergeten,
de zoveelste in ons logboek van cx treffens!
Gezelligheid troef, one big happy family,
WE LOVE IT!!
Thanx aan iedereen,
maar vooral Terry en Hilde voor de uitstekende gastvrijheid
en niet te vergeten de jongens, Niels, Stef en kleine Bram!

Blondie en Puk

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 9 sept. 2007 19:08 
Het was erg gezellig! Het voordeel van een vrij kleine groep is dat je iedereen ontmoet en spreekt (en dat je met passen en meten met z'n allen in Terry's tuin kunt).
De gastvrijheid en inzet van Hilde was verbluffend! Een restaurant is er écht niks bij!
De toerrit van vandaag was Belgisch: Het wegdek liet wat te wensen over, zeg maar. Jammer dat ik de toerrit niet uit kon rijden, omdat ik op tijd thuis moest zijn, maar het gehobbel was ik al wel zat.

Ik ben erg blij dat ik er deze keer bij kon zijn!!

Gea

Schrijver jorgen
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 sept. 2007 21:35 
Terry en Hilde,
bedankt voor de organisatie.
De tocht was inderdaad een beetje hobbelig, maar best gezellig.
Lone heeft zich reuze geamuseerd op de barbeque en doet iedereen de groetjes. Ze heeft genoten van de ritjes met Bram (in de buggy uiteraard).

Nogmaals bedankt.
Jörgen, Evelyn en Lone.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 sept. 2007 21:35 
Ik ben ook weer thuis.
Het was een mooie rit ik heb er van genoten en dat slapen ging ook wel goed.
Hilde en terry bedankt voor een gezellig weekend
cosmar (die nieuwe vullingen nodig heeft na al de kasseien hihi )
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 sept. 2007 21:48 | Aangepast door: Hansv 
Eigenlijk stond "de vlaamsche" op mijn agenda.

Maar de plafonds in de slaapkamers werden vervangen, afgelopen week, en het was toch een puinhoop in huis ! Nu echter, weer een beetje op orde.

Kennelijk heb ik toch wat gemist. Ik zal proberen er de volgende keer bij te zijn. Dan zal het niet meer aan de plafonetjes kunnen liggen, die zijn nu prima.

Harmony,
Hans.
( gaat z'n spierpijn koesteren )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 sept. 2007 22:15 
Het was inderdaad een knus groepje daar in Zele. Zo heeft ieder treffen z'n eigen charme. Ik mocht slapen in de werkplaats van Terry en had dus alle gelegenheid om de mooie spullen te bewonderen.

Heel veel dank aan gastheer & gastvrouw!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 9 sept. 2007 22:17 
Hilde en Terry nogmals bedankt voor de uitstekende gastvrijheid jammer dat we nog andere verplichtingen hadden en daar door de rit halverwegen hebben moeten afbreken. Tot de volgende samen komst voor allen die er waren en we moeten toch eens kijken wie ons jongste lid word he LONE.

Ben en Henny

Schrijver gompie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 10 sept. 2007 05:22 
Voor mij zou het (alleen heen-en-terug) 500km geweest zijn.
Niet bepaald iets wat je even tussendoor in het weekend doet, temeer daar ik ook een zeer drukke werkweek heb.
Maar goed, ik lees evengoed met veel plezier jullie belevenissen en in gedachten was ik er wél bij!
great thanks,
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver antoon

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 10 sept. 2007 08:17 
Hilde en Terry nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en de goede zorgen.

Antoon.

Schrijver Lincky
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 10 sept. 2007 09:30 
Het zag er een leuk groepje uit, maar ik had in de nammiddag nog andere verplichtingen met vrouw en kind. Ik ben tot in Liedekerke gereden met Jörgen en Evelyn en m'n broer langs de autosnelweg en dan terug naar huis gereden via Zottegem en Oudenaarde langs de oude baan. We hebben nog enkele keren bordjes tegengekomen van de bepijlde route. We hadden 166 Km op de teller. Misschien kan ik er de volgende keer wel bij zijn voor de ganse tocht?
Groeten, Lincky.
CX 500 Euro '82

Schrijver udent

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 10 sept. 2007 20:46 | Aangepast door: udent 
Het was weer een gezellig weekend bij de altijd vriendelijke belgen.
Vorig jaar had Alain, met zijn gezin zo goed uitgepakt had met het belgisch treffen in zijn tuin, maar die Terry en Hilde doen dat met hun gezin al even uitgebreidt.
Luchtbed kapot, Bram regelt wel even zijn vader en hup , ander luchtbed.
Eten te over, zelfs zondagavond om 1800 uur na de toertocht , stond de tafel weer gedekt.
Terry, Hilde , Niels, Stef en Bram de aankomende agrarier, heel hartelijk bedankt voor de goede ontvangst en geweldig weekend.
En natuurlijk ook de andere belgen, die mede actief waren om dit weekend te laten slagen.
theo cx ds

Schrijver arjen marees
Gast 
#12 | Geplaatst: 10 sept. 2007 21:44 
Beste Cxers,
Zo te lezen ben ik de laatste die weer goed maar lekker moe thuis is aangekomen na een rit van ruimt 1000 km door Nederland en Belgie. Als enige ben ik afgelopen nacht gebleven op camping "de Beule" te Zele. En na een prima ontbijt, geregeld door de gastvrouw Hilde, ben ik vanmorgen via Gent, Bugge en vele ander mooie plaatsjes weer aangekomen in Schagen. ( met dank aan ZUMO). Het zijn vaak de kleine ( grote) dingen die een weekend tot een succus maken, hiervoor dus mijn dank aan iedereen en met klem aan Hilde en Terry met de jongens Niels, Stef, Bram en oma waar ik mijn helm aan te danken heb ( schaam schaam ;-) ) En als laatst de dempers van mijn CX zijn nog in een prima conditie, Ik vond het wel lekker dat ruige wegdek alleen de rommel ( lees gereedschap pomp etc) in de kuip rammelt wat ik geef de volgende keer het merk van de ( Belgische) dempers wel door.
Met vriendelijke groet Arjen

Schrijver Frans
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 11 sept. 2007 09:26 
De foto's staan in Weer Thuis.
(met dank aan Theo)

Frans

Schrijver terry

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 13 sept. 2007 21:47 
hallo gezellige bende motorrijders,
eindelijk een gaatje gevonden om jullie een mailtje terug te sturen
'k zou wel een gans verslag over dit voorbije weekend kunnen schrijven
maar aangezien jullie er allemaal bij waren is dit wat overbodig.
op mijn (onze) beurt : bedankt dat jullie erbij waren 't was tof, gezellig,
druk, stil als jullie allemaal weg waren (arjen was bijna gebleven.....,
moeten blijven wegens ontbreken van een belangrijk deel van zijn rij-
uitrusting......)
de mails zijn gelezen, de fotos zijn gezien maar....de bloemen staan nog steeds mooi in de vaas te bloeien.nog eens hartelijk dank voor deze mooie attentie
het ga jullie allemaal goed. vele groeten van ons allevijf
hilde, terry, niels, stef, en boer babbelaar bram.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug thuis vlaamse toerrit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven