Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gezocht: Valbeugels voor CX-650 Custom

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver TonH
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 okt. 2007 14:58 
Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op dit forum. Ik heb namelijk sinds afgelopen w-end mijn eerste CX in bezit. (Zie introductie in het algemene forum)

Ik zou mijn machine graag verfraaien met valbeugels.

Heeft iemand wellicht nog valbeugels voor een CX-650 Custom (1983)liggen ter overname?

Ook heb ik gezocht op dit forum of de valbeugels van de cx-500 op een cx-650 passen. Ik kon echter niet het juiste antwoord vinden. Er blijken nogal wat verschillende valbeugels te bestaan. Ik heb via marktplaats beugels van een GL-500 aangeboden gekregen. Weet iemand of dit kan gaan passen op mijn CX-650-C.

Al met al, ik ben echt blij met deze machine. Gisteren nog een lekker ritje mee gemaakt. Ik had zo'n prachtige machine veel eerder aan moeten schaffen :-)

Groet
TonH

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 okt. 2007 15:54 | Aangepast door: ouwe_jan 
Ton van een 500 past niet op een 650 en anders om ook niet
Die voor een 650 zijn zeldzaam dus je zult goed moeten zoeken
Tip die ik je geef er staat altijd in de buis of deze voor een 650 of 500 is
groeten O.J. GL is het zelfde als CX ----- GL is wat luxer dat is alles.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 1 okt. 2007 16:23 
Bij onze oosterburen te koop (nieuw).Valbeugel te koop bij Vogel..
Een 650Custom is een model dat officieel nooit in Nederland verkocht werd. Wel via de "grijze" import. Lastig om aan zulke accessoires te komen vrees ik.
Succes en veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 1 okt. 2007 18:12 
Op een site uit Engeland worden ook valbveugels te koop aangeboden. Helaas niet voor de 650 custom. Dit type is voor een 650E (eurosport) bedoeld.
Geen idee of dat ook op een 650 custom past.
Op het wereld wijde web wel een foto gezien van een 650 custom met valbeugels, dat geeft hoop voor je!
CX650 Custom
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 okt. 2007 22:53 | Aangepast door: sieds 
He ton,

Welkom, heb je die mooie 650C met 15.000 miles gekocht?
Zag er erg mooi uit en hij was echt niet duur.
Ik heb ook nog contact met de verkoper gehad maar een 4e wordt toch wat te veel.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver TonH
Gast 
#6 | Geplaatst: 9 okt. 2007 13:36 
@Ouwe Jan.
Dat vermoeden had ik al, maar nu weet ik dus zeker dat ik specifiek op zoek moet naar een geschikte valbeugel.

@Marcel.
Bedankt voor de link. Ik heb Vogel een mail gestuurd of ze wellicht valbeugels van een CX650C kunnen leveren.
En ook bedankt voor je plaatje, Die zien er inderdaad mooi uit.
Een optie, als ik ze niet in de handel kan vinden, blijft natuurlijk om ze zelf te maken. Ik dacht in dat geval aan het buigen, modelleren en lassen van CV buizen. Daarna nog wat slijpen polijsten en hup naar de verchromer. Ik hou jullie op de hoogte.

@Sieds.
Nee, ik vermoed dat jij een ander bedoeld. De mijne is ook mooi hoor maar heeft geen 15K op de teller. Deze heb ik in Bemmel (Gelderland) gehaald. 1 Euro per cc.
Wow.. dan als een vierde motor? En allemaal cx-en?.. Helaas heb ik weinig bergruimte, en moet al behoorlijk schipperen om haar een droog plekje te geven. Naast de brommer van mijn zoon, onze 3 fietsen en een gemotoriseerde skelter.. :-)

Groetjes,
Ton

Schrijver TonH
Gast 
#7 | Geplaatst: 15 okt. 2007 12:10 
Hoi Allen.

Even een vraagje. Moet zoektocht naar valbeugels had ik ook via Marktplaats kenbaar gemaakt. Nu komt er een reactie van iemand. Deze wil mij 2de hands beugels aanbieden voor 75 euro.
Is dit in jullie ogen een juiste prijs?

Alvast bedankt voor jullie advies :)

Groet Ton (die wel graag valbeugels voor z'n CX650C wil hebben, maar dan wat voordeliger)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 okt. 2007 14:03 
75 euro is veel teveel gevraagd voor een setje 2e hands beugels. Maar wat belangrijker is: passen ze wel? Volgens mij is het 650 custom frame heel anders dan het frame van een 500 custom, Euro of GL. De 650 custom is nooit in Europa verkocht, dus je mag aannemen dat onderdelen niet zomaar voor het grijpen liggen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver TonH
Gast 
#9 | Geplaatst: 15 okt. 2007 18:51 
Hoi Floris

Volgens de verkoper heeft hij ze zelf van een CX650C afgehaald.

TonH

Schrijver sieds

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 16 okt. 2007 22:19 
He Ton,

Moet ik een foto maken van mijn valbeugels van de 650 C ??
Kun je vergelijken.

Groeten Sieds
'Leaver dea as slaef'

Schrijver TonH
Gast 
#11 | Geplaatst: 17 okt. 2007 09:29 
Hoi Sieds

In dit draadje, wat verder naar boven, heeft Marcel een fotootje geplaatst van een CX650C met valbeugels. Ook in de fotogallerij ben ik wezen zoeken naar plaatjes van valbeugels. Inmiddels ben ik er achter dat er verschillende modellen leverbaar waren (zijn).
Hey Sieds.... waarom doe jij je valbeugels niet van de hand :-)

Momenteel ben ik ook zoekende in het land van onze oosterburen. Wie weet heeft iemand daar nog een gaaf stel liggen onder een laagje stof.

Maar een fotootje van een CX650C met valbeugels is altijd welkom.

Groetjes Ton (die eigenlijks steeds vrolijker wordt van z'n CX fiets)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 17 okt. 2007 22:09 | Aangepast door: sieds 
Ton,

Had niet goed gekeken maar bij uitvergroten van de foto van Marcel zie ik dezelfde beugels die ik er op heb.
Verkopen kan altijd nog maar dan zijn ze duur want niet te krijgen....:-)
Ik heb nog een site in Amerika als voorbeeld voor de 650C en zie daar weer dezelfde beugels. URL
Zaterdag ga ik de derde 650C ophalen, zitten geen beugels bij, maar deze is voor de sloop omdat veel onderdelen niet meer te krijgen zijn.
Als laatste tip: plaats een oproep op de Duitse site van de 650C URL wie weet heeft iemand inderdaad nog iets liggen.
Hopelijk kom je volgend jaar naar SJK want er is nooit een Nederlandse 650C bij, kunnen we misschien de prijs voor de mooiste CX binnenhalen want dat is ie toch?

Groeten Sieds
'Leaver dea as slaef'

Schrijver TonH
Gast 
#13 | Geplaatst: 22 okt. 2007 13:14 
Hoi Sieds,

Bedankt voor je tips.. Dat ga ik zeker doen !

Zit er op jouw "sloper" een goeie buddyseat? Dan heb ik wel interesse, want de mijne is behoorlijk kapot. Ik kan hem natuurlijk laten overtrekken, maar dan heb ik zo'n kaal glad zadel zonder motief.

SJK? Nou die van mij is de mooiste nog niet hoor, moet nog veel aan gebeuren.

Groetjes Ton (die er wel vertrouwen in heeft dat het allemaal wel goed gaat komen)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 22 okt. 2007 23:05 
Ton,

Helaas een gescheurd, niet mooi zadel meer.
Ik heb bij ons in het dorp Grou mijn zadel van de 650C opnieuw laten bekleden voor € 60,- en die is erg mooi geworden.
Ik zal je een foto sturen.

Groeten Sieds
'Leaver dea as slaef'

Schrijver TonH
Gast 
#15 | Geplaatst: 31 okt. 2007 12:44 
Hoi Sieds,

Ik heb al wat "overtrekkers" gebeld. Tot nu toe kunnen ze allemaal een nieuw dekje spannen, echter het zijn iedere keer geheel gladde. Prijzen van 50,- tot 150,- doorgekregen. Dus zonder enig motie/relief erin.
Hoe is dat bij jouw zadel gedaan?

Groetjes Ton

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: Valbeugels voor CX-650 Custom

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven