Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Scherm en pakkingen gevraagd

Schrijver Rob van Adrichem
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 dec. 2007 22:35 
Hallo beste mensen, wat een leuke site zeg!!!
Ben sinds 4 weken in bezit van een cx 500 c een lekkere bak uit '81 ton op de teller en rijden maar. Hij gaat bijna in de stalling maar ik ben op zoek naar pakkingen, nu is er pasta maar dat moet eraf.
Daarnaast vind ik het wel handig om een klein schermpje te hebben. Kan iemand mij hiermee van dienst zijn?? adressen en verdere info?
Mijn uitlaatbochten roesten als een tierelier. Is er een middel hiervoor??
Ik heb nog een wrak ergens staan. Ik zal kijken of er iets van jullei gadieng bij is...Wel gekocht maar nog niet gezien.
Gr Rob

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 4 dec. 2007 00:02 
Hallo Rob, welkom bij de club! Je hebt het over pakkingen, maar welke bedoel je precies? Er zijn een aantal zaken waar je pakkingen kan kopen, zoals Roukama(die tijdelijk niet bereikbaar zijn), Polo, Benny's classic shop, Motozoom of je eigen Honda dealer. Kijk ook eens bij de "links", daar staan meer adressen.
Een klein schermpje kan ik je niet aan helpen, wellicht heeft iemand anders nog iets voor je liggen. Zoek ook eens op marktplaats, daar worden regelmatig (wind)schermen aangeboden. BV deze.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 4 dec. 2007 10:00 
Nog even een aanvulling, je schrijft dat je uitlaatbochten roesten. Je kan proberen om ze te poetsen. Daar zijn verschillende middelen voor. Belgom, Never Dull, Autosol, maar poetsen met aluminiumfolie en cola schijnt ook te werken(krijg je enorm viese handen van). Als het te ver is, kan je proberen of het met hittebestendige verf nog te redden is.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 dec. 2007 19:25 
hoi
ik heb nog een windscherm voor je liggen inclusief beugels. kan je zo op je C zetten, komt hij bij mij ook vanaf
scherm is ongeveer eem halve meter hoog, dus zit je lekker uit de wind.
mail maar naar cmtheman@hotmail.com bij interesse

gr chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Rob van Adrichem
Gast 
#5 | Geplaatst: 10 dec. 2007 16:12 
Bedankt mannen voor de reacties...50 cm vind ik wel erg hoog. een kleinere maat had ik eigenlijk voor ogen.
Ik doelde op koppakkingen voor mijn cx 500c. Die bennies classic bikes zit volgens mij ook in Den Haag, daar woon ik.
Die tip van ontroesten ga ik zeker proberen.
Gr Rob

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Scherm en pakkingen gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven