Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gezocht deze CX

Schrijver twin_x
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 dec. 2007 19:14 
Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar deze CX

Kenteken MB-36-JS uit 1980.
Hij had 134000km gelopen toen ik hem weg deed.
Wie heeft hem?
Is hij evt te koop?
Mail mij:
twin_x_1100@hotmail.com
groetjes John.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 dec. 2007 21:58 
Volgens de site van de RDW bestaat deze motor nog steeds en is op 5-07-2006 voor het laatst van eigenaar gewisseld.

Als je connecties hebt bij de politie kun je proberen de eigenaar te laten achterhalen. Maar een dergelijke actie is zonder strafrechtelijke aanleiding volstrekt illegaal en kan iemand zelfs zijn baan kosten.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 dec. 2007 22:11 
Ik dacht dat de eigenaar, tegen betaling, wel te achterhalen is via het RDW in Veendam. Check hun site www.rdw.nl

Suc6, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver twin_x
Gast 
#4 | Geplaatst: 4 dec. 2007 22:26 
Ik had al gezien dat 'ie nog verzekerd was en had gehoopt dat het iemand van dit forum zou zijn. Bij de politie heb ik gelukkig/helaas geen connecties.
groetjes John.

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 dec. 2007 22:52 
het is wel een hele mooie op de foto!
succes met zoeken, theo

Schrijver twin_x
Gast 
#6 | Geplaatst: 5 dec. 2007 08:01 
op het moment dat deze foto werd gemaakt had hij net zo'n 120000 km gedraaid. Ik heb hem toen weggedaan/ingeruild op een xj900 omdat elke 150 tanken niet echt leuk meer was voor de lange afstanden en het vermogen ook niet je van het was.
Maar wat gebruik je heden ten dage nog vermogen?!?!? of mag/kun je gebruiken?
Dus als de huidige eigenaar 'm kwijt wil, Ik wil mijn eerste motor wel weer terug ongeacht of ik een volledig restauratieproject moet beginnen om hem weer in deze staat te krijgen.
groetjes JOhn.

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 dec. 2007 09:26 
Het zou wel een héél mooi verhaal worden als de cirkel weer rondgemaakt kan worden. De meeste Customs zijn volgens mij rood of blauw, deze paarse moet dus opvallen, in combinatie met de valbeugels. Heb je al in de showroom op deze site rondgekeken?

Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver twin_x
Gast 
#8 | Geplaatst: 5 dec. 2007 11:05 
Hij is niet paars maar een speciale soort donkerrood metallic een originele honda CX kleur.
en het zou idd wel grappig zijn als ik de cirkel weer rond kon maken.
grtz John.

Schrijver Frans
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 6 dec. 2007 08:47 
John,

Hou je ons op de hoogte? We zijn benieuwd!

Frans

Schrijver twin_x
Gast 
#10 | Geplaatst: 17 dec. 2007 14:58 
helaas nog geen reacties. Waarscijnlijk zit de huidige eigenaar niet op dit forum. Jammer.
Wellicht als iemand 'm ziet dat deze of gene de eigenaar een seintje kan geven.
Groetjes John.

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 17 dec. 2007 15:29 
Hallo, meestal zijn de gegevens van wie de huidige eigenaar is, niet zomaar voor iedereen te achterhalen. (wet op de privacy) Maar auto/motorbedrijven, politie en verzekeraars kunnen wel over deze gegevens beschikken. Probeer het eens bij een van deze drie. Nee heb je, ja kan je krijgen. KLIK HIER
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht deze CX

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven