Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Honda CX500 van 07.09.1978.

Schrijver Will
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 dec. 2007 17:02 | Aangepast door: Will 
Een paar jaar geleden rijdend weggezet in de stalling,met in het achterhoofd het idee; die ga ik eens eens lekker opknappen.Nou,dat is er tot op heden niet van gekomen en dat gaat ook niet meer gebeuren. (Geldgebrek).Daarom heb ik het plan opgevat deze bijna geheel originele motorfiets te demonteren en in delen te verkopen. Niet geheel origineel wil zeggen: de uitlaat is nu een zwart geemailleerde 2 in 1, het stuur is een wat hoger type,hoewel het originele stuur nog aanwezig is,verder is alles zoals in 1978. Zijn er mensen die interesse hebben in onderdelen,laat het me weten. Zijn er mensen die het spul in zijn geheel willen overnemen,prima.Maar niet zeuren over een paar tientjes. Voor de stalling alleen al betaalde ik tot nu toe een halve euro per dag. Dus voor een prijs van een halve euro per cc ben ik echt niet aanspreekbaar.Veel succes en een goed 2008 toegewenst. Mij bellen mag:0646352201

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 dec. 2007 17:17 
Als-tie nog loopt dan zou ik 'm niet slopen. Je blijft altijd met de 'minst populaire' onderdelen in je maag zitten. Een fotootje zou overigens wel helpen. Succes met de verkoop.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Will
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 dec. 2007 18:25 
Sorry,ik heb geen foto.Maar wie nu nog niet weet hoe een Honda CX 500 van 1978 er origineel uitziet...... Overigens,de kleur is blauw metalique en het frame zwart (glans).

Schrijver voorbijganger
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 dec. 2007 19:07 
Will, jij hem wel kwijt?

je reageert op zijn minst geprikkeld als mensen je om een foto vragen.

En uiteraard weten we wel hoe een cx er uit ziet, maar je ziet op een foto al snel of je er 150 - 250 km voor wil rijden of niet. (de staat van de lak etc.)
In 2007 en deze trend neemt in 2008 alleen maar toe worden digi foto's snel heen en weer gemaild/op het internet geplaatst. Tja de motor is dan wel van 1978 maar we leven (bijna) in 2008, dus 30 jaar verder in de tijd.

Schrijver yvan
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 dec. 2007 20:46 
Als de motor draait, niet slopen aub

mail me een foto en de prijs die je in je hoofd hebt: yvanbeulen@yahoo.com

Ik heb al een CX van 1979 en weet echt wel hoe de mijne er uit zag toen ik hem kocht.... ik heb er dan ook maar 150 euro voor betaald. Ik weet ondertussen ook wat het prijskaartje is van een restauratie... en dan ben ik de clubleden ontzettend dankbaar voor het aanbod van betaalbare wisselstukken en voor de technische bijstand.

Zonder foto krijg je geen idee van hetgeen de motor heeft meegemaakt. Op dat vlak ben ik het volkomen eens met "voorbijganger"

Schrijver voorbijganger
Gast 
#6 | Geplaatst: 27 dec. 2007 22:42 | Aangepast door: voorbijganger 
En bij een foto zie je ook wat Will al eerder schreef :

Zo'n 10 jaar geleden zette ik mijn CX 500 van 1978 in de schuur (liep en reed uitstekend) en heb er sindsdien niet meer naar omgekeken.Laatst tilde ik het doek eens op en schrok me een ongeluk.Wat eens zo mooi glom was dof en het motorblok zat onder de witte stippels.Hier en daar was het chroom ook nog eens roestig. Nu vraag ik me af :wat zal ik doen...opknappen of wegdoen en wie zal voor dit apparaat willen betalen en wat is dat dan wel waard. Zelf rijden doe ik niet meer (leeftijd speelt niet mee). Wie het weet mag het zeggen."

eigenlijk is dit ook de bespreking van wat hij aantrof in zijn eerste topic "een jaar of 10 geleden"

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 dec. 2007 23:00 
dit draadje zal net als het vorige ook wel zonder resultaat doodlopen
ben ik bang

Schrijver Will
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 dec. 2007 23:53 
Als ik al een foto had,zou ik nog niet weten hoe die hier te plaatsen. Nooit geleerd.Ik ben al blij dat schrijven me lukt.Mijnheer Koopmans heeft gelijk.Ik neem mijn aanbod terug en zal mijn CX 500 elders (in onderdelen) aanbieden.Jammer,ik had echt geen groot bedrag in mijn koppie.Evengoed een fijn 2008 toegewenst.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Honda CX500 van 07.09.1978.

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven