Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Beugels zijkoffers ter overname

Schrijver gghouweling
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 juni 2007 20:58 
Ik heb bij het opruimen twee beugels gevonden voor de montage van twee zijkoffers aan de CX. Elke beugel heeft 3 bevestigingspunten en aan de beugel zit een klein subframe gemonteerd waar de koffers in komen te hangen. De bevestiging is doormiddel van een pen die vastgemaakt wordt met het sleuteltje. Ik weet dus niet voor welk merk koffers het bedoeld id en de sleutels heb ik er ook nooit bij gehad.

Misschien is er hier iemand die er nog iets aan heeft.
Eventueel ruilen voor een linker spiegel die bij mijn rechter past of twee spiegels voor mijn CX custom............

Voor iemand die interesse heeft kan ik binnenkort wel een foto maken.

Schrijver squarediver
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 jan. 2008 16:52 
hoi ik heb wel intrsse kun je mij zeggen of ze ook passen op een cx650 c '83? gr joop

Schrijver gghouweling
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 jan. 2008 17:22 
Hallo Joop,

Ik weet niet of de beugels passen op een 650c, ze komen volgens mij van een 500c. Ze worden gemonteerd op de bovenkant van de schokbrekers en voor zover ik me herinner, op de bevestigingspunten van de knipperlichten. Als je interesse hebt dan kan ik binnenkort eens nauwkeuriger kijken.

m.vr.gr.
Gijs

Schrijver squarediver
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 jan. 2008 22:22 
ja is goed als je wil mag je dat wel doen ik zal eens vragen bij de honda dealer hier in de buurt of hij dat weet gr joop

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Beugels zijkoffers ter overname

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven