Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gezocht, uitlaat pot voor CX650E

Schrijver MikeRoelofs
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 maart 2008 12:25 
Beste CX rijders,

Ik ben haastig op zoek naar een uitlaat pot voor mijn CX650E. Heb er een pot van de 500 onder proberen te leggen maar dat scheelt toch een paar millimeters, net niet dus.

Bochten en dempers heb ik maar die doorgeroeste pot moet echt vervangen worden.

Heb je hem? Graag bellen of mailen naar 0630024813 / mikeroelofs@gmail.com

DANK! Gr Mike

Schrijver MikeRoelofs
Gast 
#2 | Geplaatst: 9 maart 2008 12:43 
Beste mensen,

Heb gisteren de hele dag motorslopen proberen te bellen maar geen enkele sloop heeft zo'n pot liggen. Het schijnt nogal vaker te gebeuren.

Ik denk nu dat ik m'n balanspot maar het beste kan gaan repareren. Lassen en opnieuw opbouwen.

Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Adders onder het gras?

Dank,

Gr Mike

Schrijver antonio
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 maart 2008 13:42 
piet in nijmegen heeft er een paar maand mee geadverteerd
mischien heeft die hem nog liggen?succes

Schrijver MIOB
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 maart 2008 14:08 
Heb je een foto van hoe ie er nu uitziet? (de veroeste pot). ZIk wil eventueel wle ene poginkje wagen met de orignele pot, maar als hij te du geworden is door roest gaat dat met mijn lasapparaat niet lukken.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 9 maart 2008 14:53 
Ooit heeft een vriend van mij een poging gedaan om de (originele) balanspot te lassen. Het heeft heel even gehouden. Het materiaal was zover weggeroest, dat er niet goed aan te lassen viel. Uiteindelijk is er toen een H balanspot onder gegaan. Ik heb laatst zelf aan zo'n H pot een afgebroken beugel weer vast gelast, het kan dus wel, maar hangt af van de dikte van het materiaal.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MikeRoelofs
Gast 
#6 | Geplaatst: 10 maart 2008 16:34 
Als eerste bedankt voor jullie reactie! Erg fijn dit forum!

Piet in Nijmegen had er idd eentje liggen maar had deze balanspot net een week eerder verkocht. Helaas!!

Opzich wil ik zelf gaan proberen te lassen maar weet dus niet of het al tever heen is.. kan ik de foto's ergens heen mailen?

Gr Mike

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 10 maart 2008 20:25 
Mail je foto naar: frans2hondacx500.com (voor de 2 een @ intypen ivm spam enzo)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 10 maart 2008 21:30 
Marcel,

Jouw E-mail adres werkt niet meer.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 11 maart 2008 08:51 | Aangepast door: MAST 
@Sieds, dat kan kloppen, is aan de "administratie" doorgegeven, maar blijkbaar (nog) niet gewijzigd. Stuur je mail maar naar; cxmarcel2casema.nl (ipv de 2 even een @ intypen)
Marcel.
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 11 maart 2008 19:08 
Even voor de goede orde, ik ben Frans niet, maar ik ga de foto's die ik van Mike kreeg hier laten zien.
Ik vrees dat er weinig te redden valt aan deze balanspot;
roest1
roest 2
Marcel.
Hondacx500.nl

Schrijver MikeRoelofs
Gast 
#11 | Geplaatst: 12 maart 2008 18:06 
Dank voor het plaatsen Marcel!

Gr Mike

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht, uitlaat pot voor CX650E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven