Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Deelgenoot maken van geluk!

 
Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 mei 2008 17:17 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Heren en dames,

Ik ben juist terug van een weekje Noord-Frankrijk met de CX. En ik wil jullie graag deelgenoot maken van mijn gelukkige gevoel. De CX heeft zich werkelijk voorbeeldig gedragen. De recentelijk geplaatste nieuwe Carmo-stator functioneert werkelijk subliem. Trekken als een lier door alle toergebieden en ik moest steeds oppassen niet door te trekken tot in het rode gebied. Is namelijk een eitje nu. Ook loopt hij gemiddeld vlot 1:20, als vanouds.

Kortom, de groeten van een gelukkige CX'er!
Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 mei 2008 18:09 | Aangepast door: gompie 
oh Gossie,
Zo te merken heb je het naar je zin gehad.
Dat komt door de mensen met wie je weg was, dat komt door die formidabele motor waarop je reed!
Bij zulke geluiden te horen.
...TE HOREN!!!
zet je CX helmpje maar af.

Nee hoor het meeste wat je hoort is de wind.
Een CX is redelijk stil.
Maar in ieder geval: klasse!
Zo hoor ik het graag!
Dick
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 mei 2008 21:18 
Ik wil je ook wel deelgenoot maken van mij geluk.
terwijl ik vanavond de radiateur heb afgevuld met koelvloeistof en het water wat ik er zondag in had gedaan er uit heb laten lopen brk de duw gaskabel.
In mijn vooraad bak lagen er nog twee dus die heb ik erop gefrot maar wat een werk is datje kunt er bere slecht bij en er zaten nog wat slangen van de ontluchting en de waterpomp in de weg dus toen liep de radateur weer zowat half leeg.
Maar wat ben ik blij dat het thuis gebeurde en niet onderweg.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 mei 2008 21:57 | Aangepast door: Hansv 
Marcel,

Fijn dat je CX zo 'zonnig' draait. Ook mijn "Rode Rakker" heeft zo'n carmo stator, en doet het prima! 't Is een genot om te rijden, en hij blijft het gewoon doen.

Bij mij is het verbruik ook gedaalt, van 1:15 naar 1:17 (soms 1:18). Ik heb geen idee of dat nog beter te krijgen is, de carbs. zijn al gesynchroniseerd.

@voorbijganger
De duw kabel gebroken ? Dat lees ik niet vaak! En ja, het is een rotkarweitje om die te vervangen. Tip: Ook de motorschetsplaten, waar de bobines aan hangen, omhoog draaien. Geeft weer iets meer ruimte.


Harmony,
Hans.
( krijgt langzaamaan Vechta koorts )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 mei 2008 13:53 
@hans het verbruik zal ongetwijfeld nog verder omlaag kunnen. de mijne rijd altijd 1:18 en als ik mijn snelheid wat aanpas haal ik 1:21
Wil je ook nog bedanken voor de honda bordjes voor op mijn blok.
Heb ze er gelijk op geschroefd en is nu een heel blij mens. het staat nu af.
Super.

Greetzzz pjot. (die allang Vechta koorts heeft. nog 14dagen)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Deelgenoot maken van geluk!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven