Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Terug van Vechta

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 mei 2008 21:48 
Vrijdag heen, zaterdag terug. Vechta was als vanouds met de gebruikelijke ingredienten: bier, bratwurst, kampvuur, live muziek en een massale tourrit. Leuk om alle bekenden weer te zien. Het weer was zaterdag uitstekend en aangezien het morgen gaat regenen ben ik geheel tevreden met mijn keuze om thuis lekker nog een vrije dag voor de boeg te hebben.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 mei 2008 01:04 | Aangepast door: gompie 
Bij mij was het exact hetzelfde als bij Floris, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Goed om al die bekende gezichten weer even te zien.
Daarna op zaterdagochtend om 07:00 uur op (zonder wekker) en om 07:30 uur vertrokken. (dus om 12.00 uur thuis)
Thuis even geslapen en daarna naar mijn koeriersmeeting.
Saai... tssss...
Nee, dan kan je toch beter in vechta zitten!
Iedereen een goede en schadevrije thuisreis.
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 mei 2008 17:34 
Ik ben er weer.....

Vechta was....Vechta.

Geen beter woord om het te omschrijven. De terugrit was wat koud voor sommigen, voor mij heel goed uit te houden. Beetje regen gehad, maar niet echt een bui, al je begrijpt wat ik bedoel. Net voldoende voor één straaltje water mijn laars in....

Harmony,
Hans.
( die rustig over een verslag gaat nadenken )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 mei 2008 17:43 | Aangepast door: sieds 
Vechta is uniek.
De entourage, het kamperen, het kampvuur, het bier en de bratwurst, de Route 66 muziek, de tourrit en weer het mooie weer.
Veel bezoekers van jong tot oud, veel cx motoren maar ook veel andere merken maakten het weer geslaagd.
Al met al Vechta blijft een must.

Groeten Sieds die de afwezigen miste: de Belgen, de Noren, Hoogerheide en als meeste gemist HENK DIJKMAN waar was je nou.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beussie
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 mei 2008 18:10 
ook de Beussie`s hebben een heel erg gezellig weekend gehad in Vechta en zijn in goede gezondheid (wel een beetje moe) en zonder brokken weer thuis.
PS. turbobeussie heeft toch een prijs gekregen in Vechta via Coen van Benno Behrens de grote Animator achter het Vechtagebeuren en hoe kan het ook anders ook een turborijder plus nog een bouwpakket van een turbo500 en dat waardeer ik ten zeerste.
Beussie

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 mei 2008 18:19 
Ja, en ook wij zijn weer ongeschonden thuis gekomen. Na een kleine omzwerving via Munster, bij vrienden op de koffie geweest, weer naar huis. Bij binnenkomst werd de vraag van Ina "was het leuk" met een luidruchtig "JA HET WAS COOL!!" beantwoord door Leon en Anouk.

Groet Erik.
( die gaat bedenken hoe hij het span verder legergroen krijgt )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver oldsnowman
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 mei 2008 18:24 
Ook wij zijn weer heelhuids thuis gekomen.Ondanks de weersverwachting toch gekozen voor de lange rit binnendoor zonder snelwegen en nagenoeg geen regen gehad. Het was onze eerste keer in Vechta en we vonden het erg geslaagd. Leuke sfeer en goede organisatie.
foto's zijn nu al te zien op http://picasaweb.google.com/oldsnowman1962/Vechta2008

groetjes Hans en Joris ( die het virus nu reeds te pakken heeft)
nog bedankt Willem......het schakelpookje heeft hij al en hij is moeders nu gek aan het maken voor een eigen opknap CX

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 25 mei 2008 19:28 | Aangepast door: coenox 
En we zijn weer thuis.

Dit was mijn zevende keer Vechta. En om eerlijk te zijn. De voorpret wordt sleets. Ja, dat lees je goed. De voorpret. Ik heb vooraf niet meer dat hele spannende gevoel. Maar die verwachtingen kloppen niet, zo blijkt maar weer. De pret vermindert niet. Ik kom namelijk weer helemaal 'revitalised' terug. Geïnspireerd door al die motoren en er weer helemaal van overtuigd dat het bijzonder warme en hartelijke mensen zijn op die CX'en. Ook Lieke en de kinderen, ja zelfs onze hond Caine, hebben volop genoten.

Helaas op de terugweg nog wel een gevalletje pech. Na de laatste stop in Ede begon 'Angel' ontzettend te roken. Lieke zal daar een apart draadje voor openen. Zij is in ieder geval in de auto gestapt en ik ben op de motor van Michael naar huis gereden.

Coen
(overigens is onze penningmeester Theo de enige Nederlander die al 8 keer naar Vechta is geweest. Ondanks krappe tijd was hij er toch zaterdag weer, hij wil die voorsprong niet kwijt)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver antoon

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 25 mei 2008 19:51 
wij zijn ook weer veilig thuis Joost Antoon Theo en Eric, super gezellig weekend gehad,het weer was geweldig en de sfeer top!
op naar het volgende treffen.

Groet Antoon.

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 25 mei 2008 21:23 
Heel gezellig weekend ,wij zijn ook weer geland ,zonder regen.
En joris,niet elke dag vragen een keer per maand is zat .
Wim en Rene

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 25 mei 2008 21:47 
Dan meld ik me bij deze ook weer in goede gezondheid thuis. Als beginneling na een 1e Vechta kan ik alleen maar zeggen : als je niet gaat mis je wat !

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver udent

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 25 mei 2008 22:22 
Het was voor mij kort, maar erg leuk en gezellig, jammer dat ik zoveel bekenden voor mij, gemist heb, oa Floris , Sieds , Dikckrk, jullie waren al weg voordat ik arriveerded was.
Lekker geshopt bij Louis in Osnabruck met Eric, Joost , en Antoon.Daarna naar de camping, waar Lieke toch nog een kroonplaats voor me had vrijgehouden( Werner , waar was je met je lint?).
De zaterdag avond was wel wat stil zonder muziek, op wat zang na, maar Beussie maakte dat allemaal goed als enkele personen zijn aandacht trokken. Ik heb de voorstprong hgehouden, maar daar deed ik het niet voor ,. deze 8ste Vechta was weer beregoed.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 25 mei 2008 22:27 
Ook ik heb een fantastisch weekeinde gehad, mijn vriendin Maria heeft ook genoten. Ondanks dat zij "nog niet" achterop de motor wilt.

Zij is met de auto van de Beren familie naar Vechta gereden, en heeft de kelder en zolder van ons meegenomen.

Ook Loes, vriendin van Steffie was mee gekomen en heeft de gehele rit, zowel heen- als terugrit, en ook de toerrit meegereden, Top.

....en verder was gezellig en hadden perfect weer.

tot 2009 en in tot in SJK.

eerst wat projecten wegwerken..... ik had mijn koppakking ook lek in Vechta, maar die wiite Angel van Lieke ook, maar dat komt goed.

groetjes Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver MAST

Moderator 
#14 | Geplaatst: 26 mei 2008 00:19 | Aangepast door: MAST 
Ook ik ben weer heelhuids thuis na een heerlijk weekendje Vechta. De terugreis verliep voorspoedig met een klein momentje voor Alex, toen zijn CX een grote plof gaf een een flinke wolk zwarte rook uitstootte. De motor sloeg af, maar na even wachten sloeg die weer aan en konden we verder. Bij het tanken bleek dat zijn CX wel erg veel benzine verbruikt. 1 op 10 is niet normaal....
Ik moet bekennen dat ik nog even "vreemd" ben gegaan, ik heb een stukje op de BMW 850 van Arno gereden. En nu weet ik dat ik wat aan mijn remmen moet doen, wat een verschil met de CX remmen en de BMW stoppers...
Kijk alvast voor wat foto's HIER.
Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 26 mei 2008 13:03 
Beste CX vrienden,
Ja Sieds ik was er niet, zware k, en als ik de reacties lees word ik niet vrolijker. Maar soms gaat werk voor het meisje. Het is een beetje balen, maar ook weer leuk om te lezen dat Vechta weer was zoals Vechta moet zijn!
SJK staat nu geblokt in mijn agenda en ik hoop daar jullie allemaal weer te zien.
Groet van Henk en blij dat jullie allemaal weer veilig thuis zijn

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven