Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Terug van Vechta

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver startweer
Gast 
#16 | Geplaatst: 26 mei 2008 19:16 
Mooie foto's Marcel! Dit was mijn 4e gemiste Vechta op rij. Ook een prestatie, want ik neem me elk jaar weer voor te gaan. Ik neem me nu maar voor om volgend jaar niet te gaan. Misschien dat dat helpt.

Maarre, wat staat er nou op die tweede foto????? Geen cardan-klok, toch??

Groetjes,
Gea

Schrijver Lemmy
Gast 
#17 | Geplaatst: 26 mei 2008 20:56 
En ook ik ben weer thuis aangekomen. Vlak voor thuiskomst nog een flink rookgordijn gelegd; ik denk dat de keerring van de uitgaande as er uit sprong waardoor er wat extra olie op de uitlaat terecht kwam. Maar ach, dat mag de pret niet drukken toch? Kreeg even het idee dat ik op een ouderwetse oostblokmachine reed.

Zeg Marcel, was het nu echt nodig mijn incontinente cx op de gevoelige plaat vast te leggen? ;)

Het was in ieder geval beregezellig. Ook het weer werkte prima mee natuurlijk. 's Zondags iets minder maar goed, dan is het toch tijd om te vertrekken.

En, ook niet onbelangrijk, via Paul alvast een krukas met toebehoren 'gescoord'.

Schrijver MAST

Moderator 
#18 | Geplaatst: 26 mei 2008 21:02 
@Gea, de tweede foto is geen cardanklok, maar de (verchroomde) remtrommel, samen met de speciale ring voor de spaakwielen.
@Lemmy, een incontinente CX, dat bestaat toch niet? :)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#19 | Geplaatst: 26 mei 2008 21:04 
En ik ben ook weer terug met de driewieler, die morgen als 2 wieler( dus zonder aanhanger) uitgeleend word en samen met mij en andere vrienden naar Stiege in de Harz gaat, dan zondag terug en het weekend erop naar de beurs in Bockhorn.

Groetn:

paul

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#20 | Geplaatst: 26 mei 2008 23:20 
Hier ook nog even een berichtje van mij, samen met Lemmy naar Vechta gereden, onderweg haakte Sieds ook nog aan.
Het was mijn eerste Vechta en zelfs eerste motortreffen (maar volgens Paul zijn al die treffens ongeveer hetzelfde). Ik vond het erg leuk, vooral zoveel CXen bij elkaar en een toerritje met 280 motoren maak je ook niet elke dag mee (zou dan waarschijnlijk ook niet meer zo leuk zijn).
Lemmy, als je nog hulp nodig hebt met de operatie dan laat je het maar weten.
Paul, prettige tochtjes gewenst in de Harz en bedankt (of bedank je Garmin maar) voor het voorwerk tijdens de terugtocht.

Groeten

Ton

Schrijver blondie
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 27 mei 2008 08:48 
Dag aan alle lieve CX vrienden,
Met veel plezier maar toch ook wel met een beetje benijden heb ik jullie verhalen gelezen,en geconstateerd dat Vechta weer helemaal vechta was zoals wij dit treffen ook kennen sinds verschillende jaren.
Ja, wij belgen waren er deze keer spijtig genoeg niet bij, en dit om gezondheidsredenen van René, zijn persoonlijke mechaniek laat het wat afweten momenteel, met misschien nog een operatie in de nabije toekomst, we wachten de medische resultaten af en zullen halfweg juni wel weten of St.jansklooster mogelijk word al dan niet!
Het staat onnodig op de agenda, op de kalender want zoiets vergeten we toch niet, afspraak met onze nederlandse cx vrienden!
Laat ons hopen dat we erbij kunnen zijn!!
Tot ziens
Blondie en Puk (die zich helemaal niet lekker voelt)

Schrijver MAST

Moderator 
#22 | Geplaatst: 27 mei 2008 19:26 
Bij deze wens ik René van harte beterschap. Jammer dat jullie niet in Vechta konden zijn. Hopelijk lukt het wel om naar SJK te komen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver edward
Gast 
#23 | Geplaatst: 28 mei 2008 13:35 
Ik ben vrijdag heen en zaterdag weer gereden met onze Floris. Ieder jaar zeg ik dat ik het volgende jaar niet meer ga komen, maar in mei gaat het toch altijd weer een beetje jeuken. Het was leuk om iedereen te zien en het was ook leuk om zij aan zij met Floris door het Duitse land te cruisen.

Het was vooral leuk om zaterdagavond onze kleine León weer een knuffel te geven...

Edward
(die via Arnhem-Enschede-Munster-Vechta een hele aardige route heeft gevonden)

Schrijver MAST

Moderator 
#24 | Geplaatst: 28 mei 2008 16:57 
Nog meer foto's zien? Kijk op de site van Benno Behrens. Klik hier. Ook voor de entree foto's.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 31 mei 2008 10:45 
Het heeft even geduurd, maar eindelijk is het verslagje van Vechta 2008 klaar. Veel plezier bij het lezen, en als er nog voudjes in zitten.... laat maar weten, dan pas ik dat nog even aan.

Harmony,
Hans.
( vechta 2008 klaar, verder voor vechta 2009 ..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven