Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

honda cx500c met kuip, loop sloop teab

Schrijver Halkema
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 mei 2008 17:54 
heb nu een cx500 over, heb hem als pekelfiets gebruikt maar wordt een beetje duur om alles te vervangen wat er aan komt, dus heb ik een andere blauwe cx gekocht. Heb zelf niet echt de ruimte om hem als sparre te houden dus als iemand geintresseert is doe een een leuk bod, staat ook op marktplaats daar staan de fotos bij.
http://motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-honda/171781771-loop-sl oop-cx500c-met-windjammer-iii-kuip.html?return=eJwFwVEKgCAMANC7dACtj%2 FqYREeJQQNFZ8PNQKK79x7CAm%2BCOShsK0w8QjQT8P6hlm%2Bh6hhbNimIpq4W35UaXpy q5%2BEkymFDaOdxdlEqZQrfD7oVHjU%3D

Schrijver oldsnowman
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 mei 2008 18:22 
Hoi,
een pekelfiets waar veel aan moet gebeuren, zoveel dat je het zelf niet ziet zitten om hem te maken. Tja wat is zoiets waard........ Wil wel een bod doen maar daar zal je niet vrolijk van worden denk ik. Den helder Is ook aan de andere kant van het land voor mij, dus ver om even te halen.
Max. 150 euro zou ik zeggen, maar wie ben ik.
Mocht je nu nog niet van je stoel gevallen zijn dan hoor ik van je
groetjes Hans

Schrijver Lemmy
Gast 
#3 | Geplaatst: 28 mei 2008 21:03 
Op de foto's ziet het er nog best wel oke uit. De prijs zal denk ik met name afhangen wát er precies allemaal aan zit te komen. Kun je daar iets meer info over geven?

Schrijver Halkema
Gast 
#4 | Geplaatst: 29 mei 2008 12:31 | Aangepast door: Halkema 
daar is ie weer wat mankeert/ moet er vervangen worden

nieuwe voor en achterband
achterschokbrekers
voorvering
voor rem blokken en olie
nieuwe linker spiegel

maar ook zitten er weerszijde gaten in het frame terhoogte van de onderste ophangbout van de motor(foto beschikbaar)

dit alles is niet door mij te doen geen tijd ,ruimte en kennis. Misschien voor iemand anders een eitje, wie weet, motorisch rijd hij perfect regelmatig naar en door Luxemburg getoerd

daarom zelf alweer een andere cx (1980) aangeschaft

gr Jan

Schrijver AbBokhorst
Gast 
#5 | Geplaatst: 29 mei 2008 22:42 
Hallo Jan,

Hoe is het blok, ik zit met een 500 a waarvan het blok de beste tijd heeft gehad? als het blok verder goed is ben ik wel geïnteresseerd, je had namelijk net die nieuwe blauwe uit amsterdam voor mijn neus weggekaapt, in ieder geval succes met je nieuwe aankoop

Groeten Ab

Schrijver Halkema
Gast 
#6 | Geplaatst: 29 mei 2008 22:58 
hoi Ab,

volgens mij draait het blok nog steeds goed, ook geen lekkage of zweette van olie. heb regelmatig olie ververst en zoals ik al melde ging ik er ook nog mee naar Luxemburg.

heb trouwens wel een probleempje met die blauwe, lekte licht olie via de schakel pook, dit word nu wel wat minder misschien dat de oliekeerring uitgedroogd was en nu weer gaat afsluiten(schijnt 5 jaar stil gestaan te hebben, misschien dat dit ook invloed op de caberateur heeft als ik het gas ruim open draai heb ik het idee dat hij smoort, als ik beschaafd gas geef dan kan ik hem ook eventueel naar de rode zone laten rijden, dus ik ga van het weekend de caberateur er maar eens afhalen en schoon maken(heb de cdi-unit even gewisseld tussen de motoren en dat gaf geen verschil, dus die is goed) andere ideeen altijd welkom. schijnt ook een reinigings middel voor tank en caberateur te zijn?

groeten Jan

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#7 | Geplaatst: 31 mei 2008 00:27 
Jan, check ook het luchtfilter eens want na lange stilstand en weet jij veel wanneer ie voor het laats vernieuwd is kan dat wel eens je probleem zijn. Klinkt naar ademtekort.

Suc6

Ton Oostveen

Schrijver oldsnowman
Gast 
#8 | Geplaatst: 31 mei 2008 01:43 
hoi Jan,
volgens mij biedt je je motor te koop aan teab.
Op zowel dit forum als op marktplaats ben ik volgens mij de enigste die de afgelopen dagen een bod gedaan heeft maar kennelijk vind je het niet nodig om hier ook maar een reactie op te geven. Wil je een hogere prijs dan moet je gewoon een bedrag noemen dan weet iedereen dat. Voor we er erg in hebben gaat dit draadje over je niet goed lopende nieuwe motor en niet meer over de verkoop van je oude.
graag wat duidelijkheid svp

gr. Hans

Schrijver Halkema
Gast 
#9 | Geplaatst: 5 juni 2008 20:56 
hans,

sorry, pc lag er even uit zodoende kon ik geen antwoord geven.
Vind je bod absolut niet slecht maar zit eigenlijk nog met een dillema krijg de blauwe niet goed draaiend als ik teveel gas in eene geef en twijfel daarom eigenlijk of ik het blok kan over zetten. Dus ik wil eigenlijk nog even een slag om de arm houden, mocht ik niet gaan wisselen van blok en je blijft geintresseert om eens te komen kijken, je bent van harte welkom

gr Jan

Schrijver oldsnowman
Gast 
#10 | Geplaatst: 6 juni 2008 21:29 
Hoi Jan,
kan gebeuren
Wanneer je eruit bent laat het me dan weten, veel succes met je blauwe, hoop voor je dat hij gauw weer loopt, want ze zijn tenslotte
om op te rijden...en natuurlijk om te sleutelen
Gr. Hans

Schrijver Halkema
Gast 
#11 | Geplaatst: 15 juni 2008 22:16 
mag gesloten worden,

gaat uiteindelijk in onderdelen weg

vriendelijke groet Jan

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 honda cx500c met kuip, loop sloop teab

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ kuipwillem ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven