Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Garmin Quest

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 juni 2008 06:34 | Aangepast door: Paul van Leeuwen 
Aangezien mijn Garmin Quest, mij vorige week richting de Harz, in de steek heeft gelaten( middels een vastloper/ freeze), baal ik hier zo enorm van, dat ik nou maar over gaat naar een Zumo.
Overigens na reset, werkt de Quest weer gewoon.

De Quest is bij de vorige eigenaar een keer gevallen en heeft daardoor wat schade aan de ophanging v/d antenne( wat ik overigens alternatief gerepareerd heb), motorhouder( Ram Mount, zonder kogel. kost 15 euro) zit erbij en ook een autohouder enz, org. software V6, latere versie,s zijn in overleg ook voor handen.

Mocht iemand interesse hebben doe dan een bod per PB, word er niet geboden, dan ruil ik hem in of verkoop hem via Ebay.

Prijsidee: 225 euro

paulmz@wanadoo.nl

Groet:

Paul

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 juni 2008 12:09 | Aangepast door: gompie 
Beste Paul,
wat ga je doen???

Inruilen lijkt mij de beste manier.
Je betaald bij en krijgt het nieuwste type apparaat terug, met volle garantie.

Repareren is een andere optie.
Je betaald bij en krijgt hetzelfde apparaat terug, nu goedwerkend en met reparatie-garantie.

Het via E-bay verpatsen van dat ding kan lukratief blijken.
Het blijft echter altijd een gok of de nieuwe eigenaar geen melding doet dat hij een defect apparaat gekocht heeft. (en je daar een slechte naam bezorgd)
Ik zou deze optie dan ook weglaten.
Niemand is gebaat met alleen een mooi kastje waar Garmin op staat...

Mijn keuze: als je het kan missen, ruil hem in en koop een nieuwe.

h.g. Dick (inmiddels rij ik ook al op mijn 5e CX)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 juni 2008 12:45 
Hoi Dick,

Hoezoo repareren, ding is helemaal niet stuk, alleen is hij een keer vastgelopen( kan gebeuren volgens berichten over de Quest, omdat er wel eens moeite kan zijn met een vooraf gemaakte route)( gebeurde bij mij Streetpilot3 ook weleens), echter heb nu gekozen voorde Zumo, omdat ik hier de vooraf gemaakte route,s op SDcard kan zetten en dus bij calimiteiten terug kan roepen en tevens ben ik gecharmeerd v/d MP3 speler v/d Zumo.

Nadat de Quest gereset was, heeft het ding mij uiteraard gewoon probleemloos naar de Harz geloodst, alleen dan niet op de vooraf uitgezochte route, maar op zijn eigen systeem.

Wat betreft dingen bij Ebay aanbieden, hier heb ik al veel verkocht( altijd bij ebay.de), ik verzwijg dan echt niets, maar heb defecte dingen als defect aangeboden en dan klopt alles met de beschrijving.

Groet:

paul

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Garmin Quest

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven