Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

cx650 onderdelen

Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 juli 2008 20:25 
Mijn CX heeft de slijtageslag doorstaan, 8830 km naar de Noordkaap en terug.Maar nu zoek ik een km telwerk binnen compleet en een tellerkabel.
OJ heeft me al wel wat aangeboden, anders wacht ik tot SJK.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 5 juli 2008 12:34 | Aangepast door: MAST 
Hallo Theo, bij roukama (en vast ook bij andere bedrijven) zijn tellerkabels nieuw te koop voor +/- 13 euro. Aan een km telwerk kan ik je helaas niet helpen. Misschien is het te repareren? Informeer eens hier: Casu B.V.
Ravenswade 118
Nieuwegein
030-288 4470
Reparatie, revisie, restauratie en aanpassingen aan tellers. Niet alleen modern spul, ook bijv. speciaal werk aan tellers van klassiekers.

Groeten, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver hendrix
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 juli 2008 13:32 
de mijne kopen? hele motor bedoel ik dan? (is bijna defect, small-end linker cylinder aan barreltjes, start nog wel maar ratelt dus enorm aan de linker kant.)

Groetjes hendrix

Schrijver Ratz
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 juli 2008 15:12 
Compleet cockpit + eventueel een KMtellerkabel heb ik voor je.
Althans als die van een CX500 ook past op de jouwe.
Zie mijn te koop - topic.

Schrijver hendrix
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 juli 2008 12:55 
Zie mijn topic, ik heb zometeen voor ieder wel wat wils geloof ik (CX650-e onderdelen).

Laat maar weten of je het nodig hebt (zie voor de prijs in mijn topic ook "fooien pot")

groetjes

Hendrix

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 cx650 onderdelen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven