Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te koop aangeboden een witte cx 650 e

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Martin Carmiggelt
Gast 
#1 | Geplaatst: 20 juli 2008 14:41 
Wegens gebrek aan tijd om op 2 motorfietsen te rijden te koop mijn witte cx 650 e. Zie foto showroom nummer 46.
Voorvork lekt iets.Remlichtschakelaar voor defect.Toerentellerkabel defect.
Thermostaat blijft dicht staan.
Bijna nieuwe banden. Nieuwe accu. Voor de rest nette staat.
Vraagprijs € 600,-.

Schrijver hendrix
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 juli 2008 13:01 
en tegen mij zeg je nog 500 euro? prijs gaat wel erg hard omhoog binnen een dag.

Ik heb er zojuist op internet nog 1 gevonden voor ± 350 euro, heb er al op geboden 351 euro hihi.

Deze is in goede staat (beter dan de jouwe), alleen de accu loopt langzaam leeg door sluiting. (ben zelf ervaren electronica freak dus da's geen enkel probleem)

meer hierover later, zie ook mijn verkoop topic

Sorry martin, kon het niet laten dit even te melden.

Groetjes

Hendrix

Schrijver Ratz
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 juli 2008 13:33 
Misschien dat ie een vriendenprijsje voor je had, en hij heeft ook erbij staan dat het een vraagprijs is(lezen blijkbaar veel mensen over heen over dat woordje als je iets te koop zet(heb ik ook zelf ondervonden)).

Gast 
#4 | Geplaatst: 24 juli 2008 00:46 
Hendrix is zeker een ambtenaar? Iets waar ik als ondernemer een bloedhekel aan heb. Iedereen altijd in de zeik zetten en schijt aan de rest.
Aanbod was zeker een vriendenprijsje. CX heeft 2 jaar gelden nieuwe balhoofdlagers gekregen en stuurt nadien als een scheermes.Verder niets mis mee.Bij de voorzitter is mijn status bekend. Mijn vrouw heeft 5 jaar geleden tijdens zwangerschap borstkanker gekregen. Dat is allemaal in redelijkerwijs goed afgelopen. Nu krijgt zij 28 juli een nieuwe heup omdat door de reuma en de medicijnen van de borstkanker de heup is versleten.
Als hendrix denkt met dit soort uitspraken te raken dat zit hij er volkomen naast.
Als ik er aan toe ben gaat de motor terug naar een klant van mij. Motorsloper Woesthoff in Brummen

Schrijver Ratz
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 juli 2008 07:24 
Martin, ik heb lichte interesse in je cx650E, gezien je genoemde vraagprijs elders in dit forum.
Gezien de thermostaateuvel, zou ik graag willen vernemen wat je woonplaats is, of dat het mogelijk is de thermostaat bij je te fixen.

Mail me aub anders even op peter2671@gmail.com

Schrijver hendrix
Gast 
#6 | Geplaatst: 24 juli 2008 10:01 
Wel wel beste martin,

Waarom ineens zo agressief?

Ik bedoelde er niks verkeerds mee, quote: "Sorry martin, kon het niet laten dit even te melden."

het viel me alleen op, precies wat ik schreef , dat de "vraagprijs" ineens 100 euro meer was geworden.

Ik bedoelde er voor de rest niks negatiefs mee, het verwonderde mij slechts en heb daar verbaal uiting aan gegeven.

Sjonge jonge jonge, wist niet dat sommige mensen hier zo snel op hun tenen zijn getrapt.

Bovendien snap ik niet helemaal wat martin dan bedoelt met zijn (serieus) trieste verhaal over zijn vrouw en uitspraken van mij die iemand moeten raken????? sorry maar die link leg ik niet en was ook zeer zeker niet de bedoeling.

nogmaals ik bedoelde er niets anders mee dan uiting geven aan mijn verwondering over de plotselinge prijsstijging binnen 1 dag. Het feit dat martin hier over valt, kan ik helaas niets aanveranderen, ik had het bij een ieder ander ook als opmerking geschreven.

nu kan ik mij natuurlijk verlagen tot dezelfde soort praktijken (en dan doel ik op de tekst die hij als reactie op mijn topic heeft geschreven, dat iedereen zijn motor voor 200 euro op kan halen behave ik), maar dat doe ik dus niet. Want zo zit deze ondernemer niet in elkaar.

Een ieder die dus onderdelen nodig heeft om deze fiets van martin weer goed rijdend te krijgen kan nog steeds voor weinig de benodigde onderdelen bij mij ophalen (binnenkort). Ik bedoel dit soort kinderachtig gedrag gaat toch een stuk verder dan iemand vertellen dat je het vreemd vindt dat de prijs van iets ineens 100 euro duurder is dan een dag ervoor. toch..?

of snap ik er nu helemaal niks meer van

Groetjes Hendrix
(die zijn moeder aan bortskanker is verloren toen hij 12 was en dit soort uitspraken liever niet mixt op een forum als dit omdat het KANT NOG WAL RAAKT).

Schrijver hendrix
Gast 
#7 | Geplaatst: 24 juli 2008 10:24 
nog even voor het fatsoen, meneer martin zijn reacties op mijn topic hier heen kopieren:

reactie van martin

Lees mijn reactie elders op deze site sukkel. Mij raak je echt niet met dit soort uitspraken.Mijn bedoelingen waren oprecht.
Anders gaat de motor gewoon naar de sloop.Kwestie van rekenen.
Gezien mijn reactie op uw negatieve denkwijze wil ik er veder niet teveel op uitwijden. Gezondheid gaat voor, ik heb nu andere dingen aan mijn hoofd. Van mij part kom je de motor voor € 250 ophalen.Maar uw beurt is nu voorbij.Maar voor andere cx liefhebbers blijft mijn aanbod staan.

volgende reactie:

Ik heb mij nog bedacht. Voor iedereen anders behalve dan die ene meneer hendrix is mijn cx af te halen voor € 200.
De grootste eikel van de cx club.

mijn reactie daarop en op de reacties in dit topic van Martin zelf:

Meneer martin heeft zeer duidelijk niet begrepen wat ik in zijn topic schreef, en het feit dat hij meteen gaat schelden en zich verlaagt tot deze kinderachtige praktijen is denk ik dus representatief voor zijn temperament: agressief mannetje dus.

Ik zou het wel uit mijn hoofd laten wie dan ook uit te schelden voor wat dan ook op een forum.

Martin je bent een heethoofd die zonder rede iemand uitscheld op een forum, en dat is iets dat je gewoon niet doet, kwestie van fatsoen. (enne dat heethoofd is geen schelden maar een constatering van het feit dat je snel op je tenen getrapt bent zonder rede).

Het feit alleen al dat je mij de grootste eikel van de cx club noemt, geeft aan dat jij jezelf hier toch aardig belachelijk maakt, je weet niet eens wie en wat ik ben, ik heb nog nooit met je gesproken maar ik weet nu wel wie jij bent.

Een AANNEMER!! en daar kan ik een heleboel verhalen over vertellen dat ik uit fatsoens overwegingen hier niet zal doen. Wanneer jij het profiel van mij had bekeken had je gezien dat ik geen ambtenaar ben, zoals jij stelt in jouw topic. Uit fatsoens overwegingen zal ik al jouw reacties en mijn reacties daarop copieren naar jou topic zodat alles netjes onder elkaar staat.

Met vriendelijke groeten

Hendrix

Schrijver hendrix
Gast 
#8 | Geplaatst: 24 juli 2008 10:31 
Nog even voor de goede orde

Ik heb geen hekel aan iemand of iets, zeker ook niet aan jou Martin, ik vind alleen dat je ietwat overtrokken gereageerd hebt op mijn berichtje waarin ik mij verwonderde over het verschil in prijs (zoals een echte ondernemer ook zou doen).

Voorts zullen wij zoals het er nu uitziet nooit vrienden worden, helaas zeg ik dan want jij bent vast de beroertste niet maar ik wil je toch nog even sterkte wensen met de gezondheidsproblemen van je vrouw.

Groetjes Hendrix (de vriendelijkste eikel van de cx-club:)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 24 juli 2008 13:29 | Aangepast door: coenox 
Heren,

Ik zou het op prijs stellen als deze discussie gestaakt kan worden. Zaken gaan jullie onderling volgens mij niet meer doen en de manier waarop het nu gaat past niet bij het prikbord zoals het bedoeld is. Helaas gebeurt het vaker dat er onenigheid ontstaat naar aanleiding van het aanbieden van spullen. Het is dan prettiger dit gesprek onderling per mail, of nog liever, per telefoon te voeren.

Ik hoop dat jullie nog persoonlijk contact kunnen hebben en het bij kunnen leggen. Zo niet, dan is dat jammer maar dan kunnen we het bij die constatering laten.

Succes en sterkte met alles,

Coen Berends
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ratz
Gast 
#10 | Geplaatst: 24 juli 2008 15:22 | Aangepast door: Ratz 
Om even ontopic te blijven ivm de bomen en het bos:

Martin, ik heb lichte interesse in je cx650E, gezien je genoemde vraagprijs elders in dit forum.
Gezien het thermostaateuvel, zou ik graag willen vernemen wat je woonplaats is, of dat het mogelijk is de thermostaat bij je te fixen zodat ik de motor naar mijn adres kan rijden.

Mail me aub anders even op peter2671@gmail.com

Schrijver Ratz
Gast 
#11 | Geplaatst: 26 juli 2008 15:49 
En toen was het stil.........

Gast 
#12 | Geplaatst: 29 juli 2008 00:28 
Ja, het was even stil. Ik moest de ellende die ik zelf over mij heb afgeroepen even laten bezinken. Ik was even uit de slof geschoten en heb daar nu spijt van. Maar goed, ik pak de draad weer op.
Jij hebt nog steeds belangstelling voor mijn cx?
Motorsloper woesthoff zit bij mij niet ver van mij vandaan. Deze heeft misschien nog een thermostaat liggen. Brummen ligt bij zutphen en vanuit noord holland toch zeker 130 kilometer.
Mijn cx is ondanks sommigen denken te menen best wel mooi om te zien. Je moet niet vergeten dat de motor al 21 jaar oud is.
Als je wilt kan ik je wel detailfoto's mailen.

Met vriendelijke groet,

Martin Carmiggelt

Schrijver Ratz
Gast 
#13 | Geplaatst: 29 juli 2008 08:10 
Martin, alle begrip van mijn kant voor je 'afwezigheid'.
Ik wil eventueel mijn vrouw interesseren voor de 650.
Graag zou ik van je fotoos en verdere info/detail(van de motor ) willen ontvangen op peter2671@gmail.com

grt.,

Peter

Bij interesse is afstand geen bezwaar(vaak is dat voor velen een struikelblok), en woesthoff zal me wel willen helpen denk ik om een thermostaat(er op te zetten) zodat ik iig veilig naar huis kan rijden.
Hopelijk heb je geen spijt van de prijs die je op elders het forum hebt gegooid, want die staat me wel aan.

Verder zullen we alles/veel wel even via mail bespreken.

Schrijver AbBokhorst
Gast 
#14 | Geplaatst: 29 juli 2008 12:53 
Beste Martin,

Indien nog niet verkocht wil ik de motor graag hebben voor 250 euro. Ik heb zelf een cx 500 E uit 1984 ook in de kleur wit. Met jouw motor erbij kan ik één super honda maken voor weekend touren en de ander voor woon werk gaan gebruiken.

Groeten Ab Bokhorst

Schrijver hendrix
Gast 
#15 | Geplaatst: 29 juli 2008 22:24 
Hoi Ab, heb jij die CX uit heemskerk nou gekocht??

Groetjes Hendrix

(die zelf die CX ook wilde hebben voor hij die gele kocht maar de advertentie niet meer kon vinden)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop aangeboden een witte cx 650 e

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ erikcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven