Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

UItlaatpijpen voor een C geozcht, pijpen voor een E aangeboden

Schrijver whaaa
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 sept. 2008 19:28 | Aangepast door: whaaa 
Ik ben op zoek naar een setje uitlaatpijpen voor mij cx500c., daar mijn huidige pijpen nagenoeg doorgeroest zijn.
Ik heb wel een setje andere pijpen liggen (ik geloof van de E), maar deze passen niet. Oftewel, wie wil de E pijpen hebben, en wie heeft er voor mij C pijpen?

(Voor de E pijpen hoef ik niks te hebben omdat ik ze van een cx lid gratis gehad heb)

m.v.g. Dirk (te Ammerzoden)

reacties graag op: dhobo at xs4all punt nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 sept. 2008 19:32 
Heey Dirk,

Gaat het hier om alleen de E eindpijpen of ook de collectorbox en de voorpijpen? En zijn de helemaal goed??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver whaaa
Gast 
#3 | Geplaatst: 28 sept. 2008 17:24 
Het gaat alleen om de eindpijpen zelf. Deze zijn nog in prima staat.

Theo heeft inmiddels een optie genomen.

Schrijver bladblazer
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 sept. 2008 18:07 
Ik heb C pijpen op mijn A zitten. Mooi glimmend, maar wel één klein gaatje. Mocht je toevallig aan A pijen in dezelfde staat kunnen komen ruil ik graag. Denk niet dat je hier wat aan hebt, maar ik meld het maar even voor de zekerheid.

Schrijver whaaa
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 okt. 2008 10:15 
Ik heb net een setje goede A pijpen. Deze heb ik dan ook op m'n A gezet. Ik heb dus geen A pijpen over.

De E uitlaten pasten niet op de A en niet op de C dus die zijn wel over.

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 2 okt. 2008 11:25 
Dirk, je hebt mail.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 UItlaatpijpen voor een C geozcht, pijpen voor een E aangeboden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven