Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gezocht: een 'Marco Becker'

Schrijver bladblazer
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 dec. 2008 18:03 
Mijn motor heeft een verzorgende hand nodig. Hij piept bij het remmen en soms bij het rijden, er is een probleem met de toerenteller (waarschijnlijk de kabel, een beetje wrikken en trekken helpt soms voor een minuutje). En zo zijn er nog wat minder belangrijke dingen. Met het blok is niks mis.
Zelf krijg ik het niet gedaan: ik heb er geen verstand van, heb weinig gereedschap, en alles moet buiten gebeuren waardoor ik na 10 minuten mijn vingers niet meer voel.

Marco Becker heeft het helaas druk. Is er iemand anders die wat (semi-professionele) reparaties wil uitvoeren? Ik hoop zo goedkoper uit te zijn dan bij een motorzaak, bovendien hebben zij geen specifieke kennis van de cx. Het lijkt me leuk als ik er bij kan zijn zodat ik nog wat opsteek. Vergoeding in overleg, en het liefst boven Zwolle (ik woon in Groningen). Ik hoor het wel!

Mailen mag evt ook, naar nieksteendam apenstaartje hotmail punt com

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 dec. 2008 18:51 
Niek, als je het ziet zitten om naar Amersfoort te rijden, wil ik je best helpen. (ik ben vrij tussen kerst en oud en nieuw)
Maar het lijkt me dat je dichter bij huis ook wel iemand kan vinden die jou wil helpen. Heren, wie helpt Niek uit de brand?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#3 | Geplaatst: 13 dec. 2008 20:46 
Hoi Niek,

Ik kan je ook wel een handje helpen, ik woon in Ruinen en we hebben elkaar afgelopen donderdag nog de hand geschut in Boven-Smilde.
Hoef je in iedergeval niet zo heel ver te rijden! Neem even kontakt met me op dan kunnen we eea ff bespreken. En wat de kosten betreft komen we er wel uit hoor, laten we eerst maar eens kijken wat er allemaal moet gebeuren en welke onderdelen we eventueel nodig hebben om je CX weer in conditie te brengen.

Groeten,

Ton Oostveen
0522 472333

Schrijver dreester
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 dec. 2008 23:46 
Niek,

ik wil je ook wel helpen,maar tegen de kunde van Ton kan ik niet op. tevens is mijn gereedschap niveau ook niet je van dat.

Misschien weer een sleuteldagje organiseren?

Andre

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 dec. 2008 08:21 
Kijk, dat gaat de goede kant op binnen de club. Help elkaar en we komen er verder mee.

Het klopt dat ik het te druk heb. Ik kan op dit moment geen zaken aan nemen. Er staan nog 2 blokken te wachten, dus die moeten eerst af.

Groetjes Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 dec. 2008 16:18 
Ik heb me even in kunnen houden maar nu breekt mijn klomp
Ouwe-jan die niet meer naar Holland wil komen
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Lemmy
Gast 
#7 | Geplaatst: 15 dec. 2008 20:46 
Moeilijk lopen op gebroken klompen denk ik?

Er is een speciale oorzaak voor dat spontane breken?

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht: een 'Marco Becker'

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven