Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gezocht: een 'Marco Becker'

Schrijver bladblazer
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 dec. 2008 18:03 
Mijn motor heeft een verzorgende hand nodig. Hij piept bij het remmen en soms bij het rijden, er is een probleem met de toerenteller (waarschijnlijk de kabel, een beetje wrikken en trekken helpt soms voor een minuutje). En zo zijn er nog wat minder belangrijke dingen. Met het blok is niks mis.
Zelf krijg ik het niet gedaan: ik heb er geen verstand van, heb weinig gereedschap, en alles moet buiten gebeuren waardoor ik na 10 minuten mijn vingers niet meer voel.

Marco Becker heeft het helaas druk. Is er iemand anders die wat (semi-professionele) reparaties wil uitvoeren? Ik hoop zo goedkoper uit te zijn dan bij een motorzaak, bovendien hebben zij geen specifieke kennis van de cx. Het lijkt me leuk als ik er bij kan zijn zodat ik nog wat opsteek. Vergoeding in overleg, en het liefst boven Zwolle (ik woon in Groningen). Ik hoor het wel!

Mailen mag evt ook, naar nieksteendam apenstaartje hotmail punt com

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 dec. 2008 18:51 
Niek, als je het ziet zitten om naar Amersfoort te rijden, wil ik je best helpen. (ik ben vrij tussen kerst en oud en nieuw)
Maar het lijkt me dat je dichter bij huis ook wel iemand kan vinden die jou wil helpen. Heren, wie helpt Niek uit de brand?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#3 | Geplaatst: 13 dec. 2008 20:46 
Hoi Niek,

Ik kan je ook wel een handje helpen, ik woon in Ruinen en we hebben elkaar afgelopen donderdag nog de hand geschut in Boven-Smilde.