Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

top koffer +sissybar voorcx500c te koop of ruilen?

Schrijver gvdburg
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 dec. 2008 16:01 
Hallo allemaal mijn sinterklaas aanbieding is verkocht dat was een cx500c uit 1982. Dat was om de reden dat de versnellingsbak niet meer goed werkte, en omdat ik toch maar 500 km per jaar reed. Maar toen de cx500c weg was miste ik hem al gauw dus toch maar weer een cx500c uit 1982 gekocht met een goede versnellingsbak. Ik hoop in 2009 wat meer kilometers te maken. Maar wat ik nog nodig heb is een chrome voorspatbord+buddyseat of weet iemand waar ik een buddyseat hoes kan kopen? +rechter chrome ronde spiegel. En wat heb ik in de aanbieding een mooie goed werkende topkoffer van het merk nadsa 22L Inhoud + sissybar +chrome bevestigingsrek en dit alles voor een cx500c. We kunnen b.v. wat ruilen en ik kan wat kopen. Maar het onderhandelen doen we dan wel over de mail. Mijn email adres is g.v.d.burg@hetnet.nl. Helaas kan ik de fotos van de topkoffer etc. hier niet op krijgen ,maar ze staan bij speurders.nl Honda onderdelen. Hele fijne dagen allemaal en een gezond 2009 toegewenst. Groeten Gerrit.

Schrijver Hansv

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 22 dec. 2008 16:17 
Deze dus ?

Harmony,
Hans.
( welkom terug...... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver gvdburg
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 dec. 2008 16:40 
Ja Hans bedankt, dat is de goede foto.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 dec. 2008 09:37 
Hallo Gerrit,

zo zie je maar, als je de CX kriebel hebt kom je er niet zomaar van af, welkom terug maar weer.

Over de gezochte onderdelen : een nieuw origineel chroom voorspatbord kan je wel vergeten, die zijn er niet meer. Als de beugel onder je huidige spatbord nog goed is de klinknageltjes afslijpen, en er een nieuw los gekocht spatbord op zetten. Voor een zadelhoes en spiegels zie de links op de site of b.v. louis.de / motozoom. Zadel opnieuw bekleden b.v. bij Kommer in Garderen.

plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 wit met Pichler kuip, nu klaar om te rijden
o ja, donateur ca.2007-2025 💰

Schrijver gvdburg
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 dec. 2008 19:57 
Bedankt voor de informatie Frans, en terug van niet weggeweest er zat maar 2weken tussen dat was net te doen.En nu alles weer netjes maken, ik heb er zin in. Gr. Gerrit.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 dec. 2008 11:59 
leuke sissy-bar! heb wel interesse voor een leuk prijsje als ie ook op een silverwing gl500 uit 82 past.
of ruilen tegen een onderdeel...

groeten Andre

Schrijver gvdburg
Gast 
#7 | Geplaatst: 24 dec. 2008 22:25 
Hoi Andre,ik weet niet of hij op een gl500 past uit1982. Wie weet of dit past???? Gr. Gerrit.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 25 dec. 2008 10:05 
hoi gerrit,

waar woon je? als het redelijk dichtbij is waar ik woon dan rij ik even langs.

groeten andre

Schrijver gvdburg
Gast 
#9 | Geplaatst: 25 dec. 2008 14:20 
ik woon in hoek van holland.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 26 dec. 2008 00:14 
heuh, oke... ik in annen... is nie naast de deur. misschien iemand die het weet of dat gaat passen?

lijkt me mooi, een sissybar op de boomklever...

sissybar..sissybar... oh ja!! he! erik! hoe ist met m'n teutul sissybar?

groeten andre

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 26 dec. 2008 10:48 
Eh... tja, hoe is het met de Teutul Sissybar... Even heel stil en rustig. Ik ga er zeker weer mee aan de gang. er ligt al een deel klaar maar de bevestiging aan de motor moet ik er nog bij bedenken. Het idee hoe dat te maken heb ik al wel maar nu het doen nog Ik moet vandaag toch weer aan het sleutelen en als ik tijd over heb zal ik er mee verder gaan. Oké??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dreester
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 26 dec. 2008 14:25 
is goed erik,doe maar rustig aan. kwaliteit kost tijd is toch het motto?

andre

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 top koffer +sissybar voorcx500c te koop of ruilen?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven