Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gezocht : GL500 verbindingskabel naar kuip

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 dec. 2008 01:11 | Aangepast door: brinkcx 
Hallo allemaal,

de "bouwdoos" oftewel m'n GL500D is weer in opbouw, en dan blijkt er nog wel eens wat defect of vermist. Daarom zoek ik nu een (goede) verbindingskabel die tussen de (Honda) kuip en het doosje op de voorvork loopt. Aan kuipzijde zit er een 9-polige connector aan, andere kant verschillende connectoren.

Voor zover ik weet zijn dezelfde kabels gebruikt voor alle GL500 en GL650 types die met kuip/windscherm afgeleverd werden. Zelf had ik na alle sloopwerk er twee moeten hebben, maar eentje was er niet bij en het enige exemplaar dat ik heb is door een eerdere eigenaar verknipt.

Als iemand nog een goed bruikbaar exemplaar heeft liggen hoor ik 't graag. Voor emailadres klik op "forum lid" hiernaast.

dank, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 29 dec. 2008 11:03 
Hallo Frans, heb je al bij CMSnl gekeken?
Ik zag daar DEZE tekening, maar ik weet niet naar welk deel jij zoekt.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 dec. 2008 11:14 
Ik denk dat Frans kabeldeel nr 2 uit de tekening nodig heeft. Die miste ik ook bij mijn ArmyWing kuip. Ik heb hem toen bij 4wings in Almere gehaald. Zij hebben heel veel GL1100 onderdelen in veel kuip delen van de 1100 passen op onza GL500 en 650. Daar heb ik ook de verzwaarde elektrobox deksel vandaan wat een aanrader is voor een is SilverWing met kuip!! Helaas de lowers van een 1100 passen niet, daarvoor moet je echt die van een 500 of 650 hebben.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 dec. 2008 11:18 
Ik wil ook wel kijken of er nog soldeermogelijkheden zijn met jouw verknipte kabel, dan hoor ik wel van je.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 dec. 2008 12:46 | Aangepast door: brinkcx 
@Marcel & Erik : Ik bedoel inderdaad deze nr.2 (klik voor grotere afbeelding):

GL_fairing_bekabeling

@erik : dank, solderen lukt me nog wel, maar dat geeft toch altijd meer breuk risico, een originele is beter, vandaar.

dank, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver Peter1
Gast 
#6 | Geplaatst: 30 dec. 2008 06:00 
Ik heb nog een kabel liggen.
Wellicht is dit wat je zoekt.
Mail me even op peter2671@gmail.com voor verdere afwikkelingen.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht : GL500 verbindingskabel naar kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven