Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

embleem /stickers cx500

Schrijver Derks
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 jan. 2009 13:17 | Aangepast door: Derks 
Hallo, ik heb mijn cx gespoten en ben nu op zoek naar de orginele bestickering voor de cx voor de tank en kappen. Voor de tank niet alleen het logo maar ook de belijning.
Wie weet hiervoor een adresje?

Gr

RJ

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 27 jan. 2009 14:01 
Kijk HIER maar. Niet goedkoop....
Verder weet ik dat Hans er ooit mee bezig is geweest om stickers te laten maken bij een sticker bedrijf. Maar ik heb nooit meer gezien of het daadwerkelijk gelukt is om die stickers gefabriceert te krijgen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 jan. 2009 18:50 | Aangepast door: JiMi 
Hier staat een setje rode tank stickers voor wènag.

Edit: nu ik de advertentie beter lees, twijfel ik of de set wel compleet is. Hij is tweedelig terwijl ik vierdelig had verwacht.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 jan. 2009 20:05 
Hier nog een paar, welke redelijk "goedkoop" zijn.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver emiel
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 jan. 2009 21:45 
Aloha,

op ebay.de worden ook regelmatig sets aangeboden(wel ffies uitkijken met de verzendkosten)

Groetjes,

Emiel & Andrea

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 jan. 2009 12:56 
Tip, vaak worden stickers er op geplakt voordat de blanke lak laag er overheen gaat. Dus, vraag of de stickers tegen de blanke lak kunnen.
En het geheel lekker even aflakken.

Het heeft voordelen, met poetsen en tanken. Sticker laat dan niet los.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 embleem /stickers cx500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven