Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gezocht cx500

Schrijver leon schults
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 feb. 2009 08:09 
hoi allemaal,ik ben op zoek naar een betrouwbare cx500 met een maxmale prijs van €400,-.
Dit lijkt misschien nu wat weinig maar ik kan je verzekeren dat je motor een goed en zorgzaam nieuw baasje krijgt.
mvg leon

Schrijver leon schults
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 feb. 2009 08:25 
sorrie,

ik vergeet mijn email adres en telefoonnummer.....
leon1340@gmail.com en 0655788412

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 feb. 2009 12:35 
Voor die prijs mogen ze er mij ook enkele aanbieden.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 feb. 2009 20:32 
Och, Prijzen kunnen varieren. Koopjes zijn er nog wel hoor maar voor 400 euro moet je wel verwachten dat er nog wel een en ander aan gedaan moet worden maar als je dat wilt en kunt doen dan is er best wel wat te vonden hoor.

Blijf vooral ook op marktplaats snuffeleb maar kijk uit dat je niet teveel betaalt daar want er wordt nog wel eens puinhoop aangeboden voor teveel geld.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 feb. 2009 22:37 
Sorry Leon,

ikheb niks te koop. Maar je kan ook nog gewoon op Markplaats gratis onderdelen vragen om 'm compleet te maken zie ik net .

(Waarbij ik me meen te herinneren dat in dezelfde omgeving vorig jaar nog onderdelen werden aangeboden die niet gratis waren, maar dat zal ik wel mis hebben ...)

Gewoon met geduld de aanbiedingen blijven volgen dan vindt je best wel wat betaalbaars.

succes bij de zoektocht,

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 wit met Pichler kuip, nu klaar om te rijden
o ja, donateur ca.2007-2025 💰

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 feb. 2009 22:43 
Zeg Frans,

Volgens mij heb jij het niet mis hoor...

Ton

Schrijver gompie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 feb. 2009 10:16 | Aangepast door: gompie 
Probeer Deaffy eens, die bood vorige maand 'zijn' CX aan voor € 150,=
Voor zover ik weet is de PhoeniCX een leuke betrouwbare motor.

Ga in dit forum zoeken naar PhoeniCX en je weet gelijk alles. (hierboven, tekst "Zoeken")

Aangezien dit topic afgesloten is, weet ik niet hoe het is afgelopen.

h.g. Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 feb. 2009 11:13 
Op DIT topic staat een mooie SilverWing tekoop, ok is geen CX. De waterpomp keerring moet wel vervangen worden maar verder lijkt het een prima motor voor €400. Wel snel zijn want morgen (vrijdag) word hij ingeruild als er geen belangstelling is vanuit de club.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver leon schults
Gast 
#9 | Geplaatst: 20 feb. 2009 10:13 
allereerst iedereen bedankt voor alle reakties.Dat is het leuke van zo'n forum,je wordt snel veel wijzer van alle ervaringen en informatie.
De cx500 was bedoeld als tijdelijke motor voor mijn vriendin en het was mijn idee om hem dan op te knappen en er dan later een zijspan aan te hangen ivm onze honden.Ik heb uit 1978 nog hele fijne vakantie herinneringen aan zo'n cx500 in mijn hoofd zitten,dus daarom pushte ik haar een honda te kopen.Gisteren kocht zij echter van een collega een suzuki gsx550. Zelf blijf ik nu toch wat zoeken naar een cx500 silverwing in goede staat,alleen las ik op jullie forum dat een zijspan monteren problemen zou kunnen geven bij het rdw.Ik zelf blijf zo'n cx500 toch wel iets aparts vinden.
mvg leon.

Schrijver leon schults
Gast 
#10 | Geplaatst: 20 feb. 2009 10:32 | Aangepast door: leon schults 
foutje 1978 moet zijn 1983,het is al zo lang geleden.En volgens mij is de silverwing intussen verkocht.Ik kreeg gisteren een mailtje van Erik.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 20 feb. 2009 18:55 | Aangepast door: beinhart 
hoi leon,

ja sommige denken dat een zijspan eraan hangen problemen geeft, maar ff 2 dingen; 1 ja een subframe doe je niet ff maken om eraan te hangen dat duurt ff... en 2 heb over mijn draadje met mijn zijspanbouwer over gehad en hij zei zolang je niet aan het frame gaat lassen of zagen is er niks aan de hand, ook zijn ze er jaren gelden mee gestopt om op de papieren te vermelden of dat er een zijsoan aanzit

groetjes werner (heeft "de grasmaaier" tijdelijk uitgeleend)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht cx500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven