door het vele comentaar op Gratis wil ik dit veranderen in RUILEN, al zou ik hier niet ver komen op een cx liehebbeersforum met yamaha onderdelen

ik ben zealot , cx500 liefhebber en had een half jaar geleden een hele mooie cx500deluxe. deze heb ik verkocht.
nu wil ik heel graag weer CX rijden en om deze wens in vervulling te laten gaan heb ik de hulp van U nodig!
door onderdelen te ruilen probeer ik mijn project te voltooien. dubbele delen kan ik ruilen etc.
mijn vraag aan u is daarom ook: heeft u CX500 onderdelen in een hoekje van de schuur, doet u er niets meer mee en wilt u er vanaf? doneer deze dan aub aan mij
in dit topic zit u mijn CX500(nu nog eengeraamte) tot leven komen. via dit topic blijft u ook op de hoogte.
ik zal binnenkort een plaatje plaatsen van mijn CX500 zoals die nu in de schuur staat (en de onderdelen die ik WEL heb en nog NIET heb)
de grap is (z0)gratis (mogelijk)onderdelen(dus liefst donaties) als iets moet worden opgestuurd wil ik best verzendkosten vergoeden *(uiteraard) ik weet dat ik een goedlopend blok waarsch niet gratis kan krijgen. maar wie weet?
een foto van de huidige staat van de CX500

wat heb ik al WEL:
- Frame
- middenbok, zijstandaard(jiffy)
- Tstuk en kroonplaat
- rempedaal
- voetsteun bestuurder.
wat heb ik nog NIET:
- kabelboom
- zadel
- compleet motorblok
- koplamp, achterlicht