Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Uitlaatbochten GL500

 
Schrijver Orm
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 maart 2009 14:56 
Ik zoek een paar goedkope uitlaatbochten voor een GL500.

Heb een jaar geleden imitatiebochten (nieuw) erop gezet en die zijn nu al weer doorgeroest.

Als iemand nog 2 bochtjes heeft liggen, laat het dan even weten.
Hoeven zeker niet roestvrij te zijn, als ze maar dicht zitten.

Alvast bedankt.
Orm.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 maart 2009 15:34 
Let op, GL is niet gelijk aan CX.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 4 maart 2009 16:17 
En Orm heeft een GL met een CX500 blok zover ik weet.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 maart 2009 17:07 
Zit hem niet in het blok, maar in het frame. Tussen demper is bij de GL meer naar achterengeplaatst. Ongeveer 3 cm. Dus de voorbochten zijn dus ook 3 cm langer.

Ok, het zit hem wel in het blok, de ontsteking heeft meer ruimte nodig op een GL blok. Daardoor is het blok 3 cm naar voren geplaatst en moeten de voorbochten langer zijn. Het is maar hoe je het bekijkt.

Cilinder koppen en of tussen blok zijn gelijk aan elkaar.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 maart 2009 18:35 
Hi Marco,

Ik ben het niet met je eens. Het is de collector box die anders is. Als je de GL500 bocht naast een CX bocht legt dan is die hetzelfde.

Het probleem zit hem in de collector box. Van de GL500 zijn de vooreinden net in een iets andere hoek gemaakt waardoor het niet helemaal past wordt.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 maart 2009 19:09 
Leuk hoor al die verschilen bij de CX van Honda
En wij maar denken [dat alles het zelfde is ]
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Orm
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 maart 2009 19:33 
Volgens mij zit het verschil ook in de collectorbox (balanspot) en die is nog goed.

En Marcel heeft gelijk, ik heb een GL frame met een CX blok.

Orm.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 maart 2009 14:13 | Aangepast door: marcobecker 
Ik moet iedereen hier gelijk geven. de basis is wel mijn verhaal. Echter ook ik ben verschillende types tegen gekomen en weet ook dat er verschillende type's collector boxen in omloop zijn. Wat k hier vertel geld vor de grote groep. Uitzonderingen daar gelaten. Maar het klopt, honda heeft hier en daar overgangs modelen lopen waar dus niet volgens het boekje gemonteerd is.

Dit maakt het verdomt moeilijk om het juiste tegen te komen. Neem alleen al de CX custum. Jawel, de laatste modelen zijn dus compleet GL, dus ook de uitlaat. Op somige type staat dan wel GL500 custem, maar er zijn er ook waar CX500 custum staat. Ga er maar aan staan.

groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Orm
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 10 maart 2009 12:57 
En met dank aan Sjoerd heb ik nu CX500C uitlaten bochten en balanspot onder de GL/CX combi hangen.

Kan ik eindelijk wer 'stil' over straat.

Orm.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Uitlaatbochten GL500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven