Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gezocht : CX voor een nieuwe jonge liefhebber!

Schrijver Znoek
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 feb. 2009 10:42 | Aangepast door: Znoek 
Hallo beste clubleden, deze voormiddag ben ik in mechelen gaan kijken naar een cx custom en ik had er veel zin in maar ik ben van een kale reis heengekeerd...
het bleek een roestbak met veel schade te zijn van een buitenlander en buiten dat het arme ding perfect startte en draaide was er niet veel goeds aan
dus ik zit trug aan het begin.
Ik zoek dus een cx, maar dan een redelijk propere. ik ben niet vies van er zelf aan te sleutelen en ik hoop dat ik er iets moois van kan maken.
mijn budget is niet eindeloos omdat ik nog student ben ( 22 ) maar ik durf wel tot 1000 euro gaan voor een sjieke cx.
Zoals sommigen al gemerkt hadden ben ik inderdaad de zoon van Rupert
helaas wil deze mij niet steunen in het behalen van mijn rijexamen en moet ik dus zelf een motor zoeken voor mij.
natuurlijk wordt dat een cx
heb je er eentje op overschot? weet je iemand die er eentje heeft?
laat het maar weten, liefst in de buurt maar anderzijds ik heb een wagen dus kan overal naartoe om eens te komen kijken.
groetjes,

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 26 feb. 2009 12:08 
Erik, een CX A uit 79, met Nederlands kenteken, is dat iets voor je?
Vele nieuwe onderdelen, zoals stator, nokkenasketting, waterpompkeerring, voorvork keerringen enz. enz.
CX500A '79
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Znoek
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 feb. 2009 15:34 | Aangepast door: Znoek 
Ziet er mooi uit Marcel, dat nederlands kenteken is aan te passen he, dat lukt me wel...
vertel me maar wat meer over die motor ik lees ondertussen je blog eens door. = done
volgens de foto's leg je hem percies elke avond neer om hem te laten slapen?
voor de rest ziet ie er heeel porper uit en zit er veeeeel werk in percies. respect!
groetjes,

Schrijver Znoek
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 feb. 2009 15:43 
ff verder briefen:
Deze voormiddag : CX 500 custom van 1981 uit mechelen:
http://www.kapaza.be/Motoren/Honda/15575435/Honda_cx500c_te_koop.html
deze lijkt mooi, tot je hem ter plaatse gaat bekijken, koffers getrasht, VEEL roest, overal gefoefeld...Het goeie was dat ie direct startte en goed draaide.
kortom de 500 euro niet waard denk ik.
Deze namiddag: CX 500 met kuip 1978 uit mol:
http://www.kapaza.be/Motoren/Honda/15193215/Honda_cx_500.html
Beter als die van deze morgend maar toch nog te veel roest. startte goed
veel kilometers 104.000 maar onderhouden door garage en bereden door vrouw
zo dat was het voor vandaag
groetjes,

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 26 feb. 2009 19:14 
Hallo Erik, ik stuur je wel een mailtje.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Znoek
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 feb. 2009 19:30 
Marcel, ik vind Erics cx wel heel aantrekkelijk dus je gaat je best moeten doen hoor
in de jouwe zit wel heel veel werk dus ik ben benieuwd naar je vraagprijs.
groetjes,

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 26 feb. 2009 23:25 
Erik, welke CX van Eric? Bedoel je die uit Mol?
Marcel.
Hondacx500.nl

Schrijver Znoek
Gast 
#8 | Geplaatst: 27 feb. 2009 08:59 | Aangepast door: Znoek 
neeee, die van mol was brol
ik bedoelde die van pendekc, de blauwe custom. maar helaas die is ribbedebie..

Schrijver Znoek
Gast 
#9 | Geplaatst: 27 feb. 2009 09:59 
De CX en gaan hier rapper de deur uit als ik kan typen?

Schrijver astor
Gast 
#10 | Geplaatst: 27 feb. 2009 12:24 
We gaan hier even iets rechtzetten.
Toen erik gisteren bij mij was vond hij mijn moto helemaal geen brol.Ik houd er niet van om zoiets achteraf te lezen dit vind ik een mes in de rug steken.zoiets doet men niet,ik zou zeggen ,niet handelen met zo iemand.

Schrijver Znoek
Gast 
#11 | Geplaatst: 27 feb. 2009 17:00 
Pardon, ik denk dat we over verschillende motoren spreken, ik heb het wel degelijk over de motor in mol die op kapaza staat, en mijn excuses voor het slechte taalgebruik, maar die motor was gewoon zijn prijs niet waard volgens mij.
ik neem het woord brol terug. geen enkele cx zou trouwens zo genoemd mogen worden.

Schrijver Znoek
Gast 
#12 | Geplaatst: 27 feb. 2009 19:54 
Beste clubleden, is 900 euro veel voor een propere cx van 81 met op de teller 74000 km?
hij heeft zijzakken en een voorzakje in leer en een topkoffer in plastic en alles erop en eraan blinkt en is proper.
ik ga hem morgen bekijken, hij staat hier in belgie en heeft dus ook onze platen.

Schrijver Znoek
Gast 
#13 | Geplaatst: 28 feb. 2009 19:52 
De kogel is door de kerk, ik ben trotse eigenaar geworden van een rode CX van 1981 met 74 000 km en in PERFECTE staat, hij is echt urenlang gepoetst en vertroetelt door de vorige eigenaar
hij staat nu nog bij de verkoper maar eind maart ga ik hem halen.
ik ben echt blij en zie er al naar uit om erop rond te rijden.
aan allen die mij geholpen hebben, dikke merci, als ik ooit iets voor jullie kan doen, let me know!
groetjes,

Schrijver klomp
Gast 
#14 | Geplaatst: 10 maart 2009 18:07 
Hey Erik,

Leuk om je reaktie te mogen lezen, ben echt blij dat de CX weer opnieuw bij een echte liefhebber terecht gekomen is!!

John

Schrijver Znoek
Gast 
#15 | Geplaatst: 12 maart 2009 19:57 
Reuze bedankt John, ik kom je bezoeken van zodra ik mijn voorlopig heb en het goed weer is.
ik zal je ook nog eens wat spammen met mails over het verloop van de WERKEN

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht : CX voor een nieuwe jonge liefhebber!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven