Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

motorblok gratis ophalen

 
Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 april 2009 23:33 
Ik heb een vrijwel compleet motorblok liggen en dat wil ik kwijt. Ik heb het gekocht voor één onderdeel (metalen schijf waar de startmotor op "pakt"). Dat is er uit en de rest mag voor niets weg. Ik vind het zonde het naar de afvalstort te brengen maar ik heb nog een compleet, uitstekend blok liggen en kan dus nog decennia vooruit.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 9 april 2009 23:56 
hoi pschee,

ligt dat blok toevallig in de buurt van hoogerheide? dan kom ik wel even langs, anders moet er maar een andere liefhebber bij jou in de buurt even het blok komen halen.

groetjes werner (rezerve blok, altijd handig?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 april 2009 09:22 
Heey Pschee,

Ook ik heb interesse in een motorblok. En wat ga ik er mee doen? Op een VMBO in Amersfoort geef ik motorvoertuigen techniek. Daarvoor ben ik op zoek naar een blok om open te werken. Zodat je in het blok kan kijken hoe alles werkt en er uit ziet. Mocht je nou in midden nederland wonen dan kom ik hem graag ophalen!!

Het is dus voor een "goed doel"

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver kwaker
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 april 2009 09:32 
erik

om open te halen heb ik in gouda een beter blok liggen

hij ligt nu in de oud ijzer bak

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 april 2009 09:52 
Heey Rob,

Is dat blok wel helemaal compleet en wat is er mee aan de hand, waarom ligt het nu in de oudijzerbak?? Wil je dat blok er snel weer uit halen?? Ik wil even kijken wanneer ik het kan ophalen. Heb je ook een e-mail adres voor mij? Dan kunnen we wat afspreken. Of mail mij : erik@vanengelenhoven.net

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver kwaker
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 april 2009 18:13 
mijn blok is opgehaald

have fun ermee erik

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 mei 2009 23:29 
Dat begint al aardig te lukken Rob!!

Nogmaals bedankt!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver kwaker
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 mei 2009 21:36 
das mooi

hoop dat je mensen wat wijzer kan maken met het hoopje oud ijzer

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 motorblok gratis ophalen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven