Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Mijn aanhangertje is te koop

Schrijver oldsnowman
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 mei 2009 18:14 | Aangepast door: oldsnowman 
Hoi mede-cxers,
ivm de aankoop van een witte Freebird aanhanger (past beter achter mijn 500 E en is groter) ga ik nu mijn blauwe aanhangertje verkopen. Lijkt me perfect voor achter een Custom CX, vraagprijs 300 euro, incl bevestiging voor achter een CX 500 E.(die je dan eventueel zelf kan aanpassen) Ik woon in Venray, Noord Limburg.
Heb je interesse mail dan even naar hans_elderkamp apenstaartje hotmail punt com

kijk hier voor de foto's
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/tii3nAksNYoFe7WjeJd2Yw?feat=directlink

gr. Hans

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 mei 2009 18:48 
hoi hans,

mooi aanhangertje, grietje zat op de site en zag hem staan, na het zien van de foto's zei ik al; die is blauw en staat wel mooi achter "hans" maar grietje wil een verstandige keuze maken en toch maar even wachten met aanhanger te gaan rijden...

groetjes werner (vandaag sinds pasen voor het 1st solo gereden, das wel moeilijk rijden)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 mei 2009 20:54 
Heey Hans,

Jammer dat je de aanhanger weer weg doet!! 't Is een erg mooie!!

Succes met de verkoop!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver oldsnowman
Gast 
#4 | Geplaatst: 6 mei 2009 22:52 
Hoi Erik,
ja jammer, maar er is een andere, grotere voor in de plaats gekomen en met 2 tegelijk rijden is nu eenmaal onmogelijk. Ik zie wel of er belangstelling voor is. Het alternatief is om er een blauwe custom bij te kopen maar ik geloof dat mijn wederhelft het hier niet zo mee eens zal zijn

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 mei 2009 09:57 
Heey Hans,

Ik heb nog geprobeerd of mijn neef er interesse in heeft. Interesse wel maar hij heeft net een nieuwe auto gekocht dus wil dit jaar verder geen investeringen doen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 10 mei 2009 13:13 
Beste Hans,

Je hebt mail gekregen,

met vriendelijke groet,

Michael Roes
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver oldsnowman
Gast 
#7 | Geplaatst: 10 mei 2009 15:02 
Hoi beste cx-ers,
de aanhangwagen is verkocht aan Michael en blijft dus binnen deze club

Gr. Hans

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Mijn aanhangertje is te koop

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven